Zoekresultaat 12931 - 12940 van 13085 resultaten

  • Asbest verwijderen

    Hoeft u niet te slopen maar heeft u wel asbesthoudend materiaal dat u wilt afvoeren? Vul dan eerst het asbestformulier van Omgevingsdienst Regio Arnhe

  • Melding wijziging leidinggevende horeca

    Als u een nieuwe leidinggevende in dienst neemt, gebruik dan het formulier verklaring leidinggevende om dit door te geven.

  • Bedrijfsafval

    Bedrijven regelen zelf dat hun afval op een goede manier wordt ingezameld. De gemeente is niet verantwoordelijk hiervoor.

  • Kabels en leidingen leggen in openbare grond

    Kabels en leidingen mag je alleen in de grond leggen in openbaar gebied. Eerst melden bij het Kadaster.

  • Snoeien

    In de gemeente Noordwijk worden 3 soorten snoei toegepast bij bomen: snoei om jonge bomen te begeleiden; snoei om volwassen bomen veilig te houden; snoei in specifieke vormen. Jonge bomen We snoeien jonge bomen in principe 1x per 2 jaar. Op deze manier zorgen we ervoor, dat er voldoende ruimte is om onder de kroon door te lopen of rijden.…

  • Ligplaatsvergunning aanvragen

    Welke documenten hebt u nodig bij aankoop, vervanging of verbouw van een schip?

  • Parkeerkosten gemeentelijke parkeergarages

    In de gemeentelijke parkeergarages betaalt u per minuut en alleen met pin

  • Extra afvalcontainers aanvragen

    extra afvalcontainers aanvragen.

  • Kansspel of loterij organiseren

    Voor het organiseren van een loterij heeft u een vergunning nodig.

  • Burgemeester

    Burgemeester Patrick van Domburg Patrick van Domburg is in 2015 benoemd tot burgemeester van IJsselstein. In 2021 is hij herbenoemd. Afbeelding: burgemeester Patrick van Domburg Taken Openbare orde en veiligheid Toezicht en handhaving Horeca-, exploitatie- en evenementenvergunningen Dierenwelzijn Bestuurlijke organisatie, inclusief bestuurlijke vernieuwing (o.a. bestuursorganen, algemene en juridische zaken, privacy, bijzondere wetten en verordeningen) Regionale samenwerking en externe betrekkingen Stedenband Communicatie, representatie en kabinetszaken Informatieveiligheid en archief Nevenfuncties als burgemeester, onbetaald Voorzitter Districtelijke Integrale Stuurploeg (DIS), ter bestrijding van ondermijning Lid bestuurlijke werkgroep Georganiseerde Ondermijnende Criminaliteit Lid AB Veiligheidsregio Utrecht Lid bestuurlijke adviescommissie VRU Risicobeheersing Bestuurlijk trekker klimaatadaptatie en gevolgbeperking overstromingen (voorheen Meerlaagsveiligheid VRU) Lid Regionaal College Politie eenheid Midden-Nederland Penningmeester Stichting Platform De Utrechtse Waarden Lid archiefcommissie Regionaal Historisch Centrum Rijnstreek en Lopikerwaard Lid Water- en Klimaattafel/Winnet Nevenfuncties, niet als burgemeester Voorzitter Vereniging Nederlandse Vestingsteden (onbetaald) Penningmeester Stichting Oldtimerdag Zoetermeer (onbetaald) Voorzitter Stichting Oog op de Natuur (onbetaald) Voorzitter Stichting Utrechtse Kastelen (onbetaald) Bestuurslid Prins Bernhard Cultuurfonds Utrecht en voorzitter Adviescommissie Utrecht (onbetaald) Voorzitter Centraal College van Deskundigen (CCvD) Archeologie (betaald) Spreekuur en contact Wilt u de burgemeester spreken? Dat kan laagdrempelig tijdens het maandelijkse spreekuur op de laatste dinsdag van de maand, van 15.30 tot 16.30 uur. Meer informatie over het spreekuur Wilt u een afspraak maken met de burgemeester buiten het spreekuur om? Vraag het bestuurssecretariaat naar de mogelijkheden. Huwelijksjubileum Viert u of vieren uw ouders een huwelijksjubileum van 50, 60 of 65 jaar? En wilt u een persoonlijke felicitatie van de burgemeester ontvangen? Nodig de burgemeester uit voor een bezoek bij u thuis. Bel het bestuurssecretariaat via telefoonnummer 14 030. Doe dit in ieder geval 4 weken van tevoren.