Zoekresultaten 1 - 10 van 12 resultaten

  • Kosten contra-expertise kanaal Almelo-De Haandrik

    Subsidie voor particulieren en bedrijven die de schade aan hun pand hebben gemeld in de periode na 1 september 2011 en voor 16 juni 2020.

  • Staatssteun (kennisgeving)

    Hier vindt u de subsidies die verstrekt worden op basis van de Europese vrijstellingsverordeningen: de Algemene Groepsvrijstellingsverordening (AGVV) en de Landbouwvrijstellingsverordening (LVV).

  • Melding vluchten TUG-ontheffing

     

  • Natuur voor Elkaar- inwonersinitiatieven

    Subsidie voor lokale groepen die zich verantwoordelijk voelen voor de eigen natuurlijke leefomgeving en zelf een actieve bijdrage leveren aan de realisatie van meer beleefbaar groen en versterking van de biodiversiteit en klimaatadaptatie. Specifieke aandacht gaat uit naar kinderen en mensen die weinig toegang hebben tot de natuur, bijvoorbeeld vanwege ziekte of gezondheidsproblemen, zodat ze toch van de natuur kunnen genieten en zo hun herstel of welzijn kunnen bevorderen.

  • Ontheffing Tijdelijk en Uitzonderlijk Gebruik luchtvaartuigen (TUG)

    Ontheffing waarmee u toestemming kunt krijgen voor het opstijgen en landen met een luchtvaartuig.

  • Natuur- en landschapsbeheer (SNL)

    Subsidie voor het behoud en de ontwikkeling van natuur- en landschapsbeheer in Overijssel.

  • eHerkenning en DigiD

    Hier vindt u informatie over ons klantportaal en het inloggen met eHerkenning en DigiD.

  • Wolf- en goudjakhals preventieve middelen

    Subsidie voor bedrijven en organisaties voor investeringen in technische voorzieningen voor energiebesparing in gebouwen en/of bedrijfsprocessen en/of de productie van warmte opgewekt door middel van een zonnecollector.

  • Schadeherstel Kanaal Almelo-De Haandrik

    Subsidie voor het laten herstellen van autonome schade aan panden langs Kanaal Almelo-De Haandrik door een erkende aannemer.

  • Klantportaal Mijn Overijssel

    Wat kunt u verwachten in het klantportaal als u inlogt met eHerkenning of DigiD? Heeft u ingelogd op onze formulieren dan ziet u de volgende gegevens terug in het klantportaal Mijn Overijssel.  Uw tijdelijk opgeslagen formulieren. Uw openstaande zaken met een statusoverzicht. Uw afgehandelde zaken met het resultaat. ​​U kunt in het klantportaal Mijn Overijssel: uw tijdelijk opgeslagen formulieren zelf verwijderen; uw contactgegevens aanpassen zoals telefoonnummer en e-mailadres; memo's toevoegen aan een zaak. De memo's kunnen wij alleen zien als wij uw zaak in behandeling hebben; bijlagen nasturen die bij een zaak horen. In het formulier hoeft u dan geen NAW-gegevens in te vullen. Wie heeft er toegang tot het klantportaal? U bent, als aanvrager, de enige die toegang heeft tot het klantportaal. Niemand anders kan uw gegevens inzien. Ook wij niet. Wat vindt u niet terug in het klantportaal? U kunt geen formulier starten vanuit het klantportaal. Dit doet u op de Loket pagina's. U kunt geen ingediende terugvinden die u vóór 2023 heeft ingediend. Die gegevens kunt u opvragen bij het Overijssel Loket.