Zoekresultaten 1 - 10 van 11 resultaten

  • Kosten contra-expertise kanaal Almelo-De Haandrik

    Subsidie voor particulieren en bedrijven die de schade aan hun pand hebben gemeld in de periode na 1 september 2011 en voor 16 juni 2020.

  • Staatssteun (kennisgeving)

    Hier vindt u de subsidies die verstrekt worden op basis van de Europese vrijstellingsverordeningen: de Algemene Groepsvrijstellingsverordening (AGVV) en de Landbouwvrijstellingsverordening (LVV).

  • Melding vluchten TUG-ontheffing

     

  • Ontheffing Tijdelijk en Uitzonderlijk Gebruik luchtvaartuigen (TUG)

    Ontheffing waarmee u toestemming kunt krijgen voor het opstijgen en landen met een luchtvaartuig.

  • Natuur- en landschapsbeheer (SNL)

    Subsidie voor het behoud en de ontwikkeling van natuur- en landschapsbeheer in Overijssel.

  • eHerkenning en DigiD

    Hier vindt u informatie over ons klantportaal en het inloggen met eHerkenning en DigiD.

  • Wolf- en goudjakhals preventieve middelen

    Subsidie voor bedrijven en organisaties voor investeringen in technische voorzieningen voor energiebesparing in gebouwen en/of bedrijfsprocessen en/of de productie van warmte opgewekt door middel van een zonnecollector.

  • Schadeherstel Kanaal Almelo-De Haandrik

    Subsidie voor het laten herstellen van autonome schade aan panden langs Kanaal Almelo-De Haandrik door een erkende aannemer.

  • Klantportaal Mijn Overijssel

    Wat kunt u verwachten in het klantportaal als u inlogt met eHerkenning of DigiD? Heeft u ingelogd op onze formulieren dan ziet u de volgende gegevens terug in het klantportaal Mijn Overijssel.  Uw tijdelijk opgeslagen formulieren. Uw openstaande zaken met een statusoverzicht. Uw afgehandelde zaken met het resultaat. ​​U kunt in het klantportaal Mijn Overijssel: uw tijdelijk opgeslagen formulieren zelf verwijderen; uw contactgegevens aanpassen zoals telefoonnummer en e-mailadres; memo's toevoegen aan een zaak. De memo's kunnen wij alleen zien als wij uw zaak in behandeling hebben; bijlagen nasturen die bij een zaak horen. In het formulier hoeft u dan geen NAW-gegevens in te vullen. Wie heeft er toegang tot het klantportaal? U bent, als aanvrager, de enige die toegang heeft tot het klantportaal. Niemand anders kan uw gegevens inzien. Ook wij niet. Wat vindt u niet terug in het klantportaal? U kunt geen formulier starten vanuit het klantportaal. Dit doet u op de Loket pagina's. U kunt geen ingediende terugvinden die u vóór 2023 heeft ingediend. Die gegevens kunt u opvragen bij het Overijssel Loket.   

  • Bomen kappen

    U mag niet zomaar bossen of bomen in een rij kappen of rooien. Dit moet u vooraf bij de provincie melden. De provincie kan het kappen verbieden.