Resultaten

1 - 10 van de 147 Resultaten
Toon producten van Gorinchem
  • Rijbewijs

    Een rijbewijs vraagt u persoonlijk aan. Daarvoor maakt u een afspraak. U betaalt de kosten bij de aanvraag. Het nieuwe document is na 5 werkdagen klaar. U moet het rijbewijs persoonlijk afhalen binnen 3 maanden na de aanvraag afhalen. Een rijbewijs is meestal 10 jaar geldig.

  • Paspoort

    U vraagt een paspoort persoonlijk aan bij de gemeente. Daarvoor maakt u een afspraak. Na een week kunt u uw paspoort afhalen.

  • Briefadres wijzigen

    Heeft u geen woonadres? Bijvoorbeeld omdat u in een zorginstelling of gevangenis verblijft? Dan kunt u zich inschrijven op een briefadres. Dit kan geen postbus zijn.

  • Automatische incasso

    U kunt uw aanslagen gemeentelijke belastingen via automatische incasso in elf gelijke maandelijkse termijnen betalen. Als u geen DigiD heeft kunt u het machtigingsformulier downloaden en opsturen naar de gemeente.

  • Afschrift burgerlijke stand

    De gemeente legt belangrijke gebeurtenissen in uw leven vast in een officieel document; een akte. Elke akte blijft in de gemeente waar de gebeurtenis heeft plaatsgevonden. U kunt van een geboorteakte, huwelijksakte, akte van geregistreerd partnerschap en overlijdensakte een kopie (ook wel: afschrift) bestellen.

  • Bewijs van Nederlanderschap

    Wilt u voor een bepaald beroep in aanmerking komen? Dan hebt u soms een bewijs van Nederlanderschap nodig. Dit is een verklaring van de gemeente dat u de Nederlandse nationaliteit hebt. Staat u bij ons ingeschreven? Vraag dit bewijs dan bij ons aan.

  • Bewijs van in leven zijn

    Een bewijs van in leven zijn (attestatie de vita) is een schriftelijke verklaring dat u in leven bent. Pensioenfondsen of andere uitkerende instanties kunnen daar om vragen. Staat u in Gorinchem ingeschreven? Vraag dit bewijs dan persoonlijk aan de balie bij ons aan.

  • Algemene plaatselijke verordening (APV)

    Elke gemeente heeft - naast regels die overal in Nederland gelden - ook regels die alleen daar gelden. De regels die speciaal in Gorinchem gelden staan in de Algemeen Plaatselijke Verordening (APV). In de Algemene plaatselijke verordening (APV) staat voor welke zaken u een vergunning moet aanvragen.

  • Uittreksel basisregistratie personen (BRP)

    Soms hebt u een uittreksel uit de basisregistratie personen (BRP) nodig. Dit is een verklaring van de gemeente dat u in Gorinchem woont. Op het standaard uittreksel staat uw naam, adres, geboorteplaats en geboortedatum.

  • Paspoort kwijt of gestolen

    Is uw paspoort kwijt of gestolen? Maak een afspraak om dit te melden.

Verfijn zoekopdracht

Geen verfijning beschikbaar.

Acties