Verfijn zoekopdracht
Geselecteerde filters (4)
Zoekresultaat 1 - 6 van 6 resultaten
- Nadeelcompensatie
Vindt u dat u schade leidt omdat het waterschap iets heeft gedaan in uw buurt? Bijvoorbeeld: u vindt dat uw huis of bedrijf minder waard is door een dijkversterking. Omdat uw uitzicht minder is of uw bedrijf minder goed bereikbaar waardoor u schade heeft. Dan kunt u een vergoeding aan het waterschap vragen (nadeelcompensatie).
- Bron: Waterschap Rivierenland (Waterschap)
- 2022-09-19
- Handhavingsverzoek
Waterschap Rivierenland is verantwoordelijk voor het uitvoeren van bepaalde wet- en regelgeving. Het waterschap kan handhavend optreden tegen overtredingen.
- Bron: Waterschap Rivierenland (Waterschap)
- 2022-09-13
- Rectificatie of aanvulling persoonsgegevens
Heeft u vragen over of wilt u weten welke persoonsgegevens wij van u hebben? U kunt altijd contact met ons opnemen.
- Bron: Waterschap Rivierenland (Waterschap)
- 2022-09-13
- Wettelijk klacht indienen (gedraging)
Op deze pagina leest u hoe u een klacht kunt indienen. Bijvoorbeeld als u vindt dat u niet serieus genomen bent, te lang moet wachten op een reactie van het waterschap of verkeerd geïnformeerd bent
- Bron: Waterschap Rivierenland (Waterschap)
- 2023-06-03
- Klacht aanbesteding
Bent u ondernemer en ontevreden over hoe het waterschap een aanbesteding heeft aangepakt? Dan kunt u hierover een klacht indienen bij een onafhankelijk klachtenmeldpunt.
- Bron: Waterschap Rivierenland (Waterschap)
- 2022-09-13
- Zienswijze indienen
Op deze pagina leest u hoe u een zienswijze indient tegen een besluit dat we willen nemen (een zogenaamd ‘ontwerpbesluit’). Let op: een zienswijze is iets anders dan een bezwaar. U kunt alleen bezwaar maken tegen besluiten die we al genomen hebben. Bijvoorbeeld op uw vergunningaanvraag.
- Bron: Waterschap Rivierenland (Waterschap)
- 2023-06-03
- 1