Zoekresultaat 1 - 10 van 15 resultaten
- Verhuizing doorgeven
Geef uw verhuizing naar of binnen de gemeente Tynaarlo aan ons door. Doe dit tussen 4 weken vóór en 5 dagen nadat u verhuisd bent.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2024-10-21
- Paspoort
Een paspoort vraagt u persoonlijk aan in het gemeentehuis. Na zes werkdagen kunt u uw paspoort ophalen bij de receptie van het gemeentehuis. Een paspoort voor volwassenen is 10 jaar geldig. Een paspoort voor jongeren tot 18 jaar 5 jaar.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2024-10-21
- Kalender aangemelde evenementen
Wilt u een evenement organiseren? Hiervoor heeft u toestemming nodig. U moet melding doen van het evenement en in bepaalde gevallen een evenementenvergunning aanvragen. Meer informatie hierover vindt u op de pagina een evenement organiseren.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2024-10-18
- Toestemming reisdocument voor kinderen tot 18 jaar
Wilt u voor uw kind een paspoort of identiteitskaart aanvragen? Dan moeten beide ouders/gezaghouders hiervoor toestemming geven. U kunt dit vooraf digitaal aan ons doorgeven.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2024-10-21
- ID-kaart
Een identiteitskaart vraagt u persoonlijk aan in het gemeentehuis. Na zes werkdagen kunt u uw ID-kaart ophalen bij de receptie van het gemeentehuis. Een ID-kaart voor volwassenen is 10 jaar geldig, een ID-kaart voor jongeren (tot 18 jaar) is 5 jaar geldig.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2024-10-21
- Bewijs van in leven zijn of attestatie de vita
Een 'bewijs van in leven zijn' of 'attestatie de vita', is het schriftelijke bewijs van ons als gemeente dat u in leven bent op het moment dat wij het bewijs afgeven. Een bewijs van in leven zijn kunt u direct via deze website aanvragen. U krijgt het dan binnen drie werkdagen thuis gestuurd. Een attestatie de vita is voor gebruik in het buitenland. Dit document moet u persoonlijk aan de balie aanvragen.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2024-10-21
- Uittreksel burgerlijke stand
De burgerlijke stand maakt akten op van belangrijke gebeurtenissen in uw leven. Zoals geboorte, huwelijk, echtscheiding, geregistreerd partnerschap, beëindiging geregistreerd partnerschap en overlijden. U kunt een afschrift of uittreksel van deze akten aanvragen bij de gemeente waar de gebeurtenis heeft plaatsgevonden.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2024-10-21
- Bijzondere paspoorten
Wilt u een bijzonder paspoort aanvragen? Zoals een noodpaspoort, tweede paspoort, vluchtelingenpaspoort of een vreemdelingenpaspoort? Dan kan het zijn dat u andere identiteitsbewijzen mee moet nemen naar de afspraak of extra informatie moet aanleveren. Op deze pagina leest u wat er per aanvraag van u verwacht wordt.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2024-10-21
- Bewijs van Nederlanderschap
Er zijn momenten waarop u moet bewijzen dat u de Nederlandse nationaliteit heeft. Bijvoorbeeld als u naar het buitenland verhuist of als u solliciteert naar een baan in het openbaar bestuur. U heeft dan een bewijs van Nederlanderschap nodig. Dit kunt u digitaal aanvragen. U krijgt het uittreksel binnen drie werkdagen thuisgestuurd.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2024-10-21
- Verhuizen naar het buitenland (emigratie)
Gaat u langer dan 8 maanden naar het buitenland, dan moet u zich uitschrijven bij de gemeente. U kunt uw verhuizing naar het buitenland digitaal, schriftelijk of persoonlijk aan de balie aan ons doorgeven. U wordt dan uitgeschreven van uw adres. Wij geven uw vertrek ook door aan andere overheidsorganisaties zoals de Belastingdienst en uw pensioenfonds.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2024-10-28