Verfijn zoekopdracht
Geselecteerde filters (3)
Zoekresultaat 1 - 5 van 5 resultaten
- Zienswijze indienen
Ben je het niet eens met een ontwerp-besluit? Dien dan een zienswijze in. Op deze pagina lees je hoe dat moet.
- Bron: Waterschap Rijn en IJssel (Waterschap)
- 2022-11-01
- Nadeelcompensatie
Bij ons werk en onze besluiten proberen we schade altijd te voorkomen. Maar soms is er toch schade. Zelfs als we volgens de wet werken en geen fouten maken. Je kunt ons dan vragen om deze schade te vergoeden. Dat noemen we nadeelcompensatie. Wij betalen niet altijd geld bij nadeelcompensatie. Soms nemen we maatregelen of passen we dingen aan om de schade te beperken of te herstellen.
- Bron: Waterschap Rijn en IJssel (Waterschap)
- 2024-03-19
- Bezwaar maken of in beroep gaan
Ben je het niet eens bent met een besluit van het bestuur van het waterschap? Dan kan je bezwaar maken tegen dat besluit. Je moet een bezwaar binnen zes weken nadat het besluit bekend is gemaakt opsturen. Je kunt ook in beroep gaan. Op deze pagina lees je hoe je dat kan doen.
- Bron: Waterschap Rijn en IJssel (Waterschap)
- 2022-10-15
- Klacht indienen
Onze medewerkers en bestuurders proberen hun werk goed te doen. Je mag ons erop aanspreken als je vind dat wij je niet correct behandelen. Kom je er samen of met een leidinggevende niet uit? Dan kan je een officiƫle klacht indienen. Op deze pagina lees je hoe je dat doet.
- Bron: Waterschap Rijn en IJssel (Waterschap)
- 2022-11-01
- Klacht over aanbesteding
Ben je het niet eens met de manier waarop een aanbesteding is verlopen. Dan kan je een klacht hierover indienen. We hebben hier samen met andere waterschappen een centraal meldpunt voor.
- Bron: Waterschap Rijn en IJssel (Waterschap)
- 2024-07-09
- 1