Zoekresultaat 1 - 8 van 8 resultaten
- Briefadres
U mag in bijzondere situaties een briefadres aanvragen, bijvoorbeeld wanneer u in een bepaalde zorginstelling woont. Dit kan niet op een postbusnummer.
- Bron: Hendrik-Ido-Ambacht (Gemeente)
- 2024-08-01
- Geboorteaangifte doen
Binnen 3 dagen na de geboorte doet u aangifte. Ons digitale loket is 24 uur per dag open en u heeft DigiD nodig. Lukt het digitaal niet? Maak dan een afspraak.
- Bron: Hendrik-Ido-Ambacht (Gemeente)
- 2024-03-18
- Verklaring omtrent het gedrag (VOG)
Online aanvraag is goedkoper dan aan de balie. Werkgever start de procedure en werknemer controleert de aanvraag. Binnen 4 weken reactie.
- Bron: Hendrik-Ido-Ambacht (Gemeente)
- 2024-07-08
- Paspoort en identiteitskaart
Paspoort of identiteitskaart (ID-kaart) persoonlijk aanvragen bij de gemeente. Ook kinderen moeten persoonlijk bij de aanvraag en het afhalen aanwezig zijn.
- Bron: Hendrik-Ido-Ambacht (Gemeente)
- 2024-10-09
- Legalisatie handtekening
Gelegaliseerde handtekening heeft u onder andere nodig bij visumaanvraag, garantverklaring, toestemming officiƫle aanvragen of belangrijke documenten.
- Bron: Hendrik-Ido-Ambacht (Gemeente)
- 2024-03-18
- Verklaring van huwelijksbevoegdheid
Een verklaring van huwelijksbevoegdheid geeft aan dat u en uw partner volgens de Nederlandse wet met elkaar mogen trouwen.
- Bron: Hendrik-Ido-Ambacht (Gemeente)
- 2023-12-19
- Klachten over de gemeente
Klagen mag over over het gedrag, handelen of niet nakomen van afspraken van medewerkers. Voor andere klachten maakt u een melding.
- Bron: Hendrik-Ido-Ambacht (Gemeente)
- 2024-09-05
- Aangifte van overlijden
U moet binnen 6 dagen na het overlijden aangifte doen in de gemeente waar de persoon is overleden. Meestal zorgt de uitvaartverzorger hiervoor.
- Bron: Hendrik-Ido-Ambacht (Gemeente)
- 2024-03-12
- 1