Zoekresultaat 1 - 5 van 5 resultaten

  • Eerste inschrijving in Nederland

    Komt u voor het eerst in Nederland wonen? U moet zich dan persoonlijk inschrijven bij een gemeente. Gaat u in Ouder-Amstel wonen? Maak dan een afspraak met de gemeente Ouder-Amstel. Dat kan via de afdeling Burgerzaken: (020) 496 21 21.

  • Adresonderzoek aanvragen

    Bij de gemeente staat iedereen ingeschreven op een adres. Dat kan een woon- of briefadres zijn. Als u twijfelt of adresgegevens wel kloppen, moet de gemeente een onderzoek starten. Staat iemand op uw adres ingeschreven, terwijl die niet bij u woont? Vraag de gemeente dan om een adresonderzoek.

  • Paspoort of identiteitskaart aanvragen

    U vraagt een paspoort of identiteitskaart (ID-kaart) persoonlijk aan bij de gemeente waar u staat ingeschreven. Dat kan in Ouder-Amstel uitsluitend op afspraak. Ook voor het afhalen van uw nieuwe reisdocument moet u een afspraak maken. 

  • Verhuizing doorgeven

    U moet een verhuizing altijd doorgeven aan de gemeente waarin u gaat wonen. Ook als u in dezelfde gemeente blijft wonen.  Verhuizing online doorgeven Wilt u liever persoonlijk op het gemeentehuis uw verhuizing doorgeven, dat kan via: Afspraak maken 

  • Uittreksel of afschrift van de burgerlijke stand aanvragen

    U kunt onderstaande akte(n) aanvragen. Let op: de gebeurtenis (een geboorte, een overlijden, een huwelijk, een registratie of beëindiging van een partnerschap) moet hebben plaatsgevonden in de gemeente Ouder-Amstel. De gemeente betaalt u het bedrag van de aanvraag niet terug als blijkt dat de gebeurtenis niet heeft plaatsgevonden in Ouder-Amstel. Geboorteakte Overlijdensakte Huwelijksakte Echtscheidingsakte Akte van partnerschapsregistratie Akte van beëindiging partnerschap U kunt digitaal uw aanvraag doen of u maakt een afspraak en komt persoonlijk naar het gemeentehuis. Maak uw keuze:  Uittreksel of afschrift online aanvragen Afspraak maken