Verfijn zoekopdracht
Geselecteerde filters (3)
Zoekresultaat 1 - 10 van 23 resultaten
- Uitgifte pachtgronden
Op deze pagina kunt u meer lezen over pachtgronden binnen de gemeente Tynaarlo.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2025-01-06
- Paspoort
Een paspoort vraagt u persoonlijk aan in het gemeentehuis. Na zes werkdagen kunt u uw paspoort ophalen bij de receptie van het gemeentehuis. Een paspoort voor volwassenen is 10 jaar geldig. Een paspoort voor jongeren tot 18 jaar 5 jaar.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2025-01-13
- Kalender aangemelde evenementen
Wilt u een evenement organiseren? Hiervoor heeft u toestemming nodig. U moet melding doen van het evenement en in bepaalde gevallen een evenementenvergunning aanvragen. Meer informatie hierover vindt u op de pagina een evenement organiseren.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2024-12-19
- ID-kaart
Een identiteitskaart vraagt u persoonlijk aan in het gemeentehuis. Na zes werkdagen kunt u uw ID-kaart ophalen bij de receptie van het gemeentehuis. Een ID-kaart voor volwassenen is 10 jaar geldig, een ID-kaart voor jongeren (tot 18 jaar) is 5 jaar geldig.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2025-01-13
- Garantstelling visum kort verblijf
Komt iemand uit het buitenland logeren en heeft deze persoon een visum voor Nederland nodig? Dan heeft hij of zij een garantstelling of logiesverstrekking nodig met een gelegaliseerde handtekening. De garantstelling wordt voor maximaal drie maanden afgegeven.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2024-12-19
- Erfgenamenonderzoek
Erfgenamenonderzoek of nalatenschap is een onderzoek door of in opdracht van een notaris om te achterhalen wie de erfgenamen zijn. Een notaris kan bij de gemeente opvragen wie de erfgenamen zijn. Binnen 8 weken krijgt u reactie op uw verzoek.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2024-12-19
- Uittreksel Basisregistratie Personen
Heeft u een bewijs nodig dat u in de gemeente Tynaarlo woont? Vraag dan een uittreksel aan uit de basisregistratie personen (BRP). Op het standaarduittreksel staat uw naam, adres, geboorteplaats en geboortedatum.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2025-01-02
- Alcoholwetvergunning
Als ondernemer van een horecabedrijf, kantine, bedrijfsrestaurant of slijterij moet u in het bezit zijn van een alcoholwetvergunning om alcoholische dranken te verkopen. Deze vergunning vraagt u aan in het gemeentehuis. U kunt daarvoor een afspraak maken. Neem de ingevulde aanvraagformulieren mee.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2025-01-06
- Achternaam kiezen voor uw kind
U en uw partner mogen zelf kiezen welke achternaam uw eerste kind krijgt. U kiest de achternaam vóór de geboorte of bij de aangifte van de geboorte. U regelt de naamskeuze persoonlijk bij de gemeente.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2025-01-02
- Adresonderzoek
Het juiste woonadres is van groot belang. Alle overheidsdiensten gebruiken daarvoor de Basisregistratie Personen (BRP). De gemeente houdt deze registratie bij. Zorg, onderwijs, politie, brandweer, sociale dienst, belastingen: overal speelt uw adres een bepalende rol.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2025-01-09