Verfijn zoekopdracht
Geselecteerde filters (3)
Zoekresultaat 1 - 3 van 3 resultaten
- Briefadres aanvragen
Heeft u geen woonadres? Of woont u tijdelijk in een instelling? Dan kunt u zich door uw gemeente laten inschrijven op een briefadres. Overheidsinstellingen, zoals UWV of de Belastingdienst, sturen uw post naar dit adres. U kunt het adres van een kennis, bedrijf of instelling gebruiken als briefadres. De ontvanger moet ervoor zorgen dat de post bij u terechtkomt. U moet het gebruik van het briefadres aanvragen bij de gemeente. Kunt u niet zelf aan een briefadres komen? Dan helpt de gemeente u hierbij.
- Bron: Uithoorn (Gemeente)
- 2024-10-11
- Adresonderzoek aanvragen
Iedereen staat bij de gemeente ingeschreven op een adres. Dat kan een woon- of briefadres zijn. Als u twijfelt of adresgegevens wel kloppen, vraag dan een adresonderzoek aan bij de gemeente. Voor het aanvragen van een adresonderzoek moet u telefonisch een afspraak maken met de gemeente, 0297-513111.
- Bron: Uithoorn (Gemeente)
- 2024-10-11
- Verhuizing doorgeven
Als u gaat verhuizen, geeft u dit door bij de gemeente waar u gaat wonen. Ook als u in dezelfde gemeente blijft wonen, moet u dit doorgeven. Ook is het belangrijk om bij een verhuizing uw geldzaken goed te regelen. Zo voorkomt u betalingsachterstanden en schulden. Onder 'Bijzonderheden' vindt u tips. U kunt uw verhuizing doorgeven via DigiD of u maakt een afspraak en komt persoonlijk naar het gemeentehuis. Maak uw keuze: Geef uw verhuizing via DigiD door of Maak een afspraak bij de gemeente
- Bron: Uithoorn (Gemeente)
- 2024-10-11
- 1