Zoekresultaat 1 - 10 van 12 resultaten

  • Identiteitskaart

    Een identiteitskaart vraagt u aan bij de centrale balie. Hiervoor maakt u een afspraak. U betaalt meteen bij het aanvragen. Vraagt u een identiteitskaart aan voor uw kind, dan moet uw kind mee bij het aanvragen en ophalen. De nieuwe identiteitskaart kunt u na 5 werkdagen ophalen. Ook hiervoor maakt u een afspraak. Wilt u zonder afspraak komen? Dat kan alleen op werkdagen van 8.30 tot 12.30 uur en op donderdagavond van 17.00 tot 19.00 uur.

  • Vluchtelingenpaspoort

    Woont u in Nederland en hebt u een vluchtelingenstatus? Dan hebt u een vluchtelingenpaspoort nodig als u naar het buitenland wilt. Voor de aanvraag komt u naar de centrale balie. Hiervoor maakt u een afspraak. U betaalt meteen bij het aanvragen. Uw nieuwe paspoort kunt u na 5 werkdagen ophalen. Ook hiervoor maakt u een afspraak. Vraagt u het paspoort aan voor uw kind, dan moet uw kind mee bij het aanvragen en ophalen. Wilt u zonder afspraak komen? Dat kan alleen op werkdagen van 8.30 tot 12.30 uur en op donderdagavond van 17.00 tot 19.00 uur.

  • Bewijs van in leven zijn

    Uw pensioenfonds of een andere instantie kan u vragen om een document dat bewijst dat u in leven bent. Dit vraagt u aan in de gemeente waar u staat ingeschreven. Bij ons komt u hiervoor op afspraak naar de centrale balie. U kunt ook zonder afspraak naar de centrale balie komen. Dit is mogelijk op werkdagen van 8.30 tot 12.30 uur en op donderdagavond van 17.00 tot 19.00 uur. Het document krijgt u direct mee.

  • Paspoort

    Een paspoort vraagt u aan bij de centrale balie. Hiervoor maakt u een afspraak. U betaalt meteen bij het aanvragen. Het nieuwe paspoort kunt u na 5 werkdagen ophalen. Ook hiervoor maakt u een afspraak. Wilt u zonder afspraak komen? Dat kan alleen op werkdagen van 8.30 tot 12.30 uur en op donderdagavond van 17.00 tot 19.00 uur.

  • Uittreksel Basisregistratie Personen (BRP)

    Een uittreksel BRP is een officiële verklaring dat u in de gemeente Zandvoort ingeschreven staat. Op de verklaring staan uw naam, adres, geboorteplaats en geboortedatum. U kunt er ook andere gegevens op laten zetten, zoals uw nationaliteit. Binnen 5 werkdagen na uw aanvraag ontvangt u het uittreksel met de post.

  • Adresonderzoek

    U kunt ons vragen onderzoek te doen als er op uw adres iemand staat ingeschreven die er niet woont. Wij zoeken uit waar deze persoon verblijft, zodat we hem of haar kunnen uitschrijven van uw adres. Een adresonderzoek duurt ongeveer 3 maanden. Wij sturen u een brief als het onderzoek klaar is.

  • Briefadres

    Een briefadres is een adres waar u post ontvangt van officiële instanties maar waar u niet woont. Het is een tijdelijke oplossing voor als u geen vast woonadres hebt of in een instelling verblijft. De hoofdbewoner moet toestemming geven dat u dit adres gebruikt als briefadres. En ervoor zorgen dat u uw post ontvangt. Aanvragen kan vanaf 4 weken voor de adreswijziging tot 5 dagen erna.

  • Verhuizing doorgeven

    U geeft uw nieuwe adres aan ons door als u naar of binnen de gemeente Zandvoort verhuist. Dit kan vanaf 4 weken voor de verhuizing tot 5 dagen erna. De adreswijziging gaat in op de verhuisdatum die u hebt doorgegeven. Wij sturen u een brief als we uw verhuizing in onze gegevens hebben verwerkt.

  • 2e paspoort

    Reist u veel voor zaken, uw beroep of privé? Dan kunt een 2e paspoort aanvragen. Voor de aanvraag komt u naar de centrale balie. Hiervoor maakt u een afspraak. Het nieuwe paspoort kunt u na 5 werkdagen ophalen. Ook hiervoor maakt u een afspraak. Wilt u zonder afspraak komen? Dat kan alleen op werkdagen van 8.30 tot 12.30 uur en op donderdagavond van 17.00 tot 19.00 uur.

  • Verklaring omtrent gedrag (VOG)

    Voor sommige beroepen hebt u een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) nodig. Dit is een bewijs van goed gedrag. Bijvoorbeeld als u gaat werken in het onderwijs of de kinderopvang. Een VOG vraagt u aan bij Dienst Justis. De werkgever of instantie die de VOG van u vraagt, moet de aanvraag eerst klaarzetten in het systeem.