Zoekresultaat 1 - 9 van 9 resultaten

  • Paspoort aanvragen

    Het aanvragen en ophalen van een paspoort of identiteitskaart doet u zelf. U doet dit bij de gemeente waar u staat ingeschreven.

  • Verloren of gevonden voorwerpen

    Hebt u iets gevonden of verloren in onze gemeente? Meld het via de website Verloren of gevonden of via de website van de gemeente.

  • Naamswijziging en naamgebruik wijzigen

    Uw naamgebruik wijzigen doet u in de gemeente waar u woont.

  • Klacht over het handelen van de gemeente

    U kunt een klacht indienen wanneer u niet tevreden bent over de wijze waarop u door een medewerker of het gemeentebestuur bent behandeld.

  • Verhuizing doorgeven

    Een verhuizing doorgeven aan doet u als u binnen de gemeente Berkelland verhuist of als u in Berkelland komt wonen.

  • Identiteitskaart aanvragen

    Het aanvragen en ophalen van een paspoort of identiteitskaart doet u zelf. U doet dit bij de gemeente waar u staat ingeschreven.

  • Basisregistratie personen (BRP), geheimhouding persoonsgegevens

    De gemeente kan voor u regelen dat bepaalde instanties de persoonsgegevens uit de basisregistratie personen (BRP) van u en/of uw minderjarige kinderen niet kunnen inzien.

  • Aangifte overlijden

    De begrafenisonderneming regelt de aangifte van overlijden. Ook regelt de begrafenisondernemer het verlof tot begraven of cremeren.

  • Uittreksel, afschrift of akte aanvragen

    Een uittreksel, afschrift of akte kunt u digitaal aanvragen. Denk hierbij aan: een uittreksel echtscheidings-, geboorte-, huwelijks-, overlijdensregister, geregistreerd partnerschap, erkenningsakte van een kind, bewijs van Nederlanderschap, bewijs van inschrijving. Binnen 3 werkdagen ligt het bij u op de mat.