Zoekresultaat 1 - 10 van 10 resultaten
- Aangifte / registratie levenloos geboren kind
Aangifte / registratie levenloos geboren kind
- Bron: Tubbergen (Gemeente)
- 2024-02-09
- Erkennen van een kind
Bent u een man of vrouw en bent u niet getrouwd of heeft u geen geregistreerd partnerschap met de moeder van uw kind, dan kunt u toch officieel het ouderschap van het kind op u nemen.
- Bron: Tubbergen (Gemeente)
- 2024-02-09
- Automatische incasso
Automatische incasso, rekeningnummer aanpassen, rekeningnummer wijzigen, banknummer wijzigen, banknummer aanpassen
- Bron: Tubbergen (Gemeente)
- 2024-01-22
- Briefadres
Kunt u uw post niet ontvangen op het adres waar u verblijft? Bijvoorbeeld omdat u tijdelijk in het buitenland woont of omdat u in een zorginstelling of gevangenis verblijft? Dan kunt u een briefadres aanvragen bij de gemeente. Dat doet u persoonlijk in het gemeentehuis.
- Bron: Tubbergen (Gemeente)
- 2024-02-09
- Legalisatie handtekening
Moet u aantonen dat uw handtekening van u is? Dan kunt u uw handtekening laten legaliseren in het gemeentehuis .
- Bron: Tubbergen (Gemeente)
- 2024-02-09
- Ontkenning vaderschap
De akte voor de ontkenning van het vaderschap is een door de gemeente geregistreerde verklaring van de moeder, waarin zij ontkent dat haar overleden wettelijke echtgenoot de vader is van haar (pasgeboren) kind. Volgens de wet blijft uw overleden echtgenoot wettelijk de vader als hij binnen 306 dagen voor de geboorte van uw kind is overleden. Dat geldt ook als u inmiddels hertrouwd bent. Het ontkennen van het vaderschap kan plaatsvinden voor de geboorte van het kind, bij de geboorteaangifte of na de geboorte, maar moet wel gebeuren binnen een jaar na de geboorte van het kind. De ontkenning werkt terug tot de geboorte.
- Bron: Tubbergen (Gemeente)
- 2023-12-21
- Tweede paspoort
Reist u voor uw beroep veel naar landen die met elkaar in conflict zijn. Of heeft u tijdelijk geen paspoort in verband met een visumaanvraag? Dan kunt u een tweede paspoort aanvragen. Een tweede paspoort vraagt u persoonlijk aan in het gemeentehuis. Een paspoort is 2 jaar geldig. Het is ook mogelijk om uw paspoort te laten bezorgen op een door u te kiezen adres.
- Bron: Tubbergen (Gemeente)
- 2024-02-09
- Bewijs van in leven zijn
Vraagt uw pensioenfonds of een andere uitkerende instantie om een bewijs dat u in leven bent? Dan kunt u een bewijs van in leven zijn (attestatie de vita) aanvragen bij de gemeente waar u woont. U moet hier voor naar het gemeentehuis komen.
- Bron: Tubbergen (Gemeente)
- 2024-02-09
- Verklaring Omtrent Gedrag (VOG)
U hebt een Verklaring omtrent gedrag (VOG) bijvoorbeeld nodig als u gaat werken in de kinderopvang of het onderwijs, of voor het verkrijgen van een bepaalde vergunning. Als uw werkgever of de organisatie eHerkenning heeft, kunt u een VOG met DigiD aanvragen. Dat is sneller en goedkoper. Zonder eHerkenning moet u het aanvraagformulier downloaden, volledig invullen en naar het gemeentehuis komen. U kunt ook iemand machtigen om de VOG voor u aan te vragen.
- Bron: Tubbergen (Gemeente)
- 2024-02-09
- Overlijden
Meestal geeft de begrafenisondernemer bij de gemeente aan dat iemand is overleden. Maar als nabestaande kunt u ook zelf aangifte van overlijden doen. Dat doet u in het gemeentehuis als diegene in de gemeente Tubbergen is overleden. Aangifte van overlijden moet binnen 6 dagen na het overlijden worden gedaan.
- Bron: Tubbergen (Gemeente)
- 2024-02-09
- 1