Zoekresultaat 1 - 6 van 6 resultaten

  • Voorlopige voorziening indienen

    Als u een bezwaarschrift of beroepschrift indient, betekent dit niet dat het besluit waartegen u zich richt niet meer werkt. Als u wilt voorkomen dat dit besluit geheel of gedeeltelijk wordt uitgevoerd, kunt u om een 'voorlopige voorziening' vragen. Hier leest u hoe u een voorlopige voorziening indient.

  • Nadeelcompensatie aanvragen

    Vindt u dat u schade of nadeel heeft als gevolg van werkzaamheden van het waterschap? Bijvoorbeeld door een vernattingsproject of waardevermindering van een woning door verminderd uitzicht bij dijkverhoging? Dan kunt u hiervoor, afhankelijk van de omstandigheden, compensatie aanvragen.

  • Zienswijze indienen

    Wil je jouw mening geven over een ontwerpbesluit? Dan kun je een zienswijze indienen. Jouw zienswijze nemen we mee in de besluitvorming.

  • Klacht melden over gedrag van personeel en bestuurders

    Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze service. Ben je slecht geholpen of beledigd door iemand van het waterschap? Meld dit dan bij ons door een klacht in te dienen. Samen zoeken we naar een oplossing.

  • Bezwaar maken

    Bent u het niet eens met een besluit van waterschap Brabantse Delta? Dan kunt u bezwaar maken. U kunt bezwaar maken tot 6 weken na de dag dat het besluit bekend is gemaakt. 

  • Beroep instellen

    Ben je het niet eens met een beslissing van het waterschap om je bezwaar af te wijzen? Of neemt het waterschap je zienswijze niet goed over? Dan kun je tegen dit besluit in beroep gaan door een beroepsschrift in te dienen.