Zoekresultaat 1 - 9 van 9 resultaten

  • Klacht indienen aanbesteding

    Ben je niet tevreden over de manier waarop de aanbestedingsprocedure verloopt? Dan kun je een klacht indienen over de aanbesteding.

  • Automatische incasso regelen of wijzigen

    Met een machtiging vindt u het goed dat wij het geld automatisch van uw rekening afschrijven. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden. De voordelen zijn dat u in delen kunt betalen en dat u niet vergeet te betalen.

  • Schade melden

    Indien u schade heeft geleden en u van mening bent dat het waterschap hiervoor verantwoordelijk is, dan kunt u de schade hier melden en gemotiveerd aangeven waarom u dit vindt.

  • Bezwaar maken tegen waterschapsbelasting

    Bent u het niet eens met de aanslag? Dan kunt u in bezwaar maken.

  • In gebreke stellen

    Het waterschap moet binnen een bepaalde tijd reageren op jouw aanvraag of bezwaar. Gebeurt dat niet? Dan kun je het waterschap daarop aanspreken.

  • Verandering woonsituatie doorgeven voor waterschapsbelasting

    Wat moet u doen als uw woonsituatie veranderd? Zoals bij een verhuizing of overlijden?

  • Inzien persoonsgegevens (AVG)

    Jouw persoonsgegevens gebruiken we uitsluitend voor het doel waarvoor je ze aan ons hebt gegeven. Je kunt een verzoek doen om je gegevens te bekijken. Persoonsgegevens zijn alle gegevens die over jou gaan. Denk aan: naam, adres. BSN en financiële gegevens zoals je bankrekeningnummer.

  • Klacht indienen algemeen

    Zie je iets waar wij voor in actie moeten komen? Dan kun je dit melden.

  • Aanpassen persoonsgegevens (AVG)

    Kloppen jouw persoonsgegevens niet (meer)? Bijvoorbeeld je adres, telefoonnummer of geboortedatum. Dan kun je ons vragen deze aan te passen.