Zoekresultaat 1 - 10 van 17 resultaten

  • Aanvragen subsidie voor monument/beeldbepalend pand

    Bent u eigenaar van een monument of beeldbepalend pand? En wilt u het uiterlijk van het pand veranderen door werkzaamheden, bijvoorbeeld bij een verbouwing of groot onderhoud? Voor de bouw- of onderhoudskosten, kunt u subsidie aanvragen. Ook voor het goed zichtbaar en toegankelijk maken van uw monument kunt u subsidie aanvragen. Maak een afspraak voor: Aanvraag subsidie voor monumenten (pdf, 141kB) Aanvraag subsidie voor beeldbepalend pand (pdf, 141 kB) Aanvraag subsidie voor activiteiten erfgoed (pdf, 139 kB) Voorwaarden Gemeentelijk monument De onderhoudswerkzaamheden moeten in het belang van de monumentale waarden, toekomst en/of exploitatie van het object zijn. De Commissie Welstand en Monumenten moet de aanvraag positief beoordelen. De Subsidieverordening Monumenten 2000 is te vinden via www.vlaardingen.nl Beeldbepalend pand Voor beeldbepalende panden verleent het college subsidie wanneer het pand bijdraagt aan de ambities uit onze Erfgoednota om erfgoed te behouden, maar ook zichtbaar en toegankelijk te maken. Hierbij wordt de Algemene Subsidieverordening 2011 aangehouden, deze is te vinden via decentrale.regelgeving.overheid.nl Hoe werkt het? Subsidie voor verbouw en onderhoud gemeentelijk monument of beeldbepalend pand Print het aanvraagformulier 'subsidie monumenten’ (pdf, 141kB) of het aanvraagformulier aanvraagformulier 'subsidie beeldbepalend pand' (pdf, 141kB) uit en vul het in. Maak een foto van het formulier of scan het in en stuur het formulier via www.vlaardingen.nl/contactformulier. Binnen 3 tot 5 werkdagen krijgt u een reactie op uw aanvraag. Subsidie voor activiteiten om erfgoed goed zichtbaar (promotie) en toegankelijk te maken Print het aanvraagformulier aanvraagformulier 'subsidie activiteiten erfgoed'  (pdf, 139kB) uit en vul het in. Maak een foto van het formulier of scan het in en stuur het formulier via www.vlaardingen.nl/contactformulier. Binnen 3 tot 5 werkdagen krijgt u een reactie op uw aanvraag. Heeft u nog vragen? U kunt een bericht sturen via www.vlaardingen.nl/contactformulier of bellen met (010) 248 4000.

  • Naturalisatie, aanvraag Nederlandse nationaliteit

    Woont u in Nederland en heeft u een andere nationaliteit? Dan kunt u de Nederlandse nationaliteit aanvragen via naturalisatie of optie. Hiervoor maakt u telefonisch een afspraak. Voorwaarden Bekijk alle voorwaarden voor naturalisatie op de website van de Immigratie en Naturalisatiedienst . U moet ingeschreven zijn in de Basisregistratie Personen (BRP). Daarbij moeten de volgende gegevens zijn opgenomen: een geboorteakte en een huwelijksakte of een akte van geregistreerd partnerschap (als u getrouwd bent of als u een geregistreerd partnerschap heeft). Hoe werkt het? Maak telefonisch een afspraak met de gemeente via (010) 248 4000. De gemeente maakt een advies en stuurt dit naar de IND. De kosten betaalt u tijdens uw afspraak op het stadskantoor. De IND beslist binnen 1 jaar of u de Nederlandse nationaliteit krijgt. Deze termijn mag verlengd worden met maximaal 1 jaar. Krijgt u de Nederlandse nationaliteit? Dan krijgt u een uitnodiging van de gemeente om naar de naturalisatieceremonie te komen. Tijdens deze verplichte bijeenkomst krijgt u het bewijs van Nederlanderschap.  Meenemen naar afspraak  Een geldig paspoort van de overheid waar u de nationaliteit(en) van bezit. Een geldige verblijfsvergunning of een ander bewijs van rechtmatig verblijf. Hebt u de nationaliteit van een EU/EER-land of Zwitserland? Dan hoeft u geen verblijfsvergunning te hebben. De gemeente controleert hoe lang u in Nederland woont via de BRP. Een diploma van het inburgeringsexamen. Kosten Naturalisatie 1 persoon € 1023,00 Naturalisatie 1 persoon verlaagd tarief  € 760,00 * Naturalisatie echtpaar € 1.305,00 ** Naturalisatie echtpaar verlaagd tarief  € 1044,00 * Minderjarige kinderen die mee-naturaliseren  € 151,00 * verlaagd tarief geldt voor staatlozen en houders van een verblijfs-/asielvergunning.  ** Met echtpaar wordt bedoeld: getrouwde personen, geregistreerde partners en ongehuwd samenwonenden. Heeft u vragen? Bekijk de vragen en antwoorden. U kunt ook een bericht sturen via vlaardingen.nl/contactformulier of bellen met (010) 248 4000. Meer informatie is ook beschikbaar bij de IND via 0900 1234561 of via ind.nl.

  • Parkeervergunning bestelbus / camper Broekweg

    Aan de Broekweg ligt een afgesloten parkeerterrein dat bestemd is voor bewoners met een bestelbus/bedrijfswagen. In de periode van 1 april tot en met 30 september is op dit terrein ook plek voor enkele campers. Het terrein wordt 24 uur per dag bewaakt met camera’s.  Voor dit terrein kunnen inwoners van Vlaardingen schriftelijk een parkeervergunning aanvragen. De vergunning voor dit  parkeerterrein telt mee in uw totale aantal vergunningen. Hoe werkt het? vul het 'aanvraagformulier 'parkeervergunning bestelbusjes' (pdf, 43 kB) of 'aanvraagformulier 'parkeervergunning campers'(pdf, 66 kB) in. stuur het formulier met de gevraagde documenten op.  wij laten weten of u de parkeervergunning krijgt. Daarna maakt u een afspraak om de vergunning op te halen. Bij het afhalen betaalt u de vergunning. we verlenen in totaal maximaal 40 vergunningen. een parkeervergunning voor een camper gaat in op 1 april en eindigt op 30 september u kunt maximaal 1 vergunning per adres aanvragen. registratie van maximaal 4 kentekens op 1 vergunning is mogelijk, maar u kunt maar 1 voertuig per keer op het terrein parkeren. als u een parkeervergunning voor parkeerterrein Broekweg heeft, kunt u er ook uw fiets neerzetten. Verlies of diefstal Bent u uw parkeervergunning kwijt? Meld dit op afspraak bij de gemeente. Dit voorkomt misbruik van uw vergunning. Neem een ingevuld aangifteformulier (pdf, 16 kB) en uw identiteitsbewijs mee. U betaalt tijdens de afspraak en neemt direct een nieuwe vergunning mee. Kosten bestelbus/bedrijfswagen: € 58,- per jaar camper: € 29,- voor een seizoen (van 1 april t/m 30 september) borg toegangspas: € 25,- Heeft u nog vragen? U kunt een bericht sturen via vlaardingen.nl/contactformulier of bellen met (010) 248 4000.

  • Klachten

    Bent u niet tevreden over de dienstverlening? Of bent u niet tevreden hoe u behandeld bent door een medewerker? Dan kunt u een klacht indienen via het digitale klachtenformulier. Wij reageren binnen 6 weken op uw klacht. Direct regelen Digitaal klachtenformulier Hoe werkt het? U dient uw klacht in: digitaal via het klachtenformulier. per brief; stuur uw brief naar gemeente Vlaardingen, t.a.v. klachtencoördinator, postbus 1002, 3130 EB Vlaardingen, of geef de brief af bij het stadskantoor. U ontvangt binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging. Wij onderzoeken uw klacht binnen 6 weken en reageren schriftelijk. Het is niet mogelijk een klacht in te dienen wanneer: het voorval langer dan een jaar geleden heeft plaatsgevonden; het om een besluit gaat waartegen bezwaar kan worden aangetekend; het gaat om beleidsbeslissingen van de gemeente. U kunt uiteraard wel invloed uitoefenen op het gemeentelijk beleid via inspraak en bezwaar en beroep. Bel voor meer informatie over de klachtenafhandeling met de klachtencoördinator via (010) 248 4000. Of stuur een bericht via  www.vlaardingen.nl/contactformulier t.a.v. de klachtencoördinator. Bent u ontevreden over de afhandeling van uw klacht? Voor een onafhankelijk oordeel en voor bemiddeling kunt u terecht bij de Nationale ombudsman. Bent u ontevreden over de afhandeling van uw klacht over jeugdhulp of onderwijs? Dan kunt u terecht bij de Kinderombudsman. Kosten Geen

  • Parkeervergunning zorgverlener

    Komt u als zorgverlener bij patiënten of cliënten thuis dan kunt u bij de gemeente een parkeervergunning voor zorgverleners aanvragen. De parkeervergunning voor zorgverleners geldt voor het gehele betaaldparkerengebied en kan op naam of op kenteken worden verstrekt. Maak een afspraak voor: Parkeervergunning aanvragen, wijzigen of inleveren Voorwaarden De volgende groepen zorgverleners kunnen een parkeervergunning voor zorgverleners aanvragen: huisartsen; trombosediensten; verloskundigen; medewerkers van de bloedbank die aan huis bloed afnemen; thuiszorgorganisaties. Hoe werkt het? maak een afspraak. vul het aanvraagformulier parkeervergunning zorgverlener (pdf, 83 kB) in. neem de gevraagde documenten mee naar uw afspraak. u betaalt bij de aanvraag en u krijgt uw vergunning direct mee. U kunt de parkeervergunning ook schriftelijk aanvragen. Dan kunt u de vergunning binnen 4 weken ophalen. Meenemen naar de afspraak ingevuld en ondertekend aanvraagformulier ‘parkeervergunning zorgverlener’ identiteitsbewijs een bewijs van inschrijving (maximaal 3 maanden oud): Uittreksel van de Kamer van Koophandel Uittreksel uit het BIG-register Bij een kentekengebonden parkeervergunning ook een kopie van het volledige kentekenbewijs meenemen. Kosten € 48,- per jaar Heeft u nog vragen? U kunt een bericht sturen via vlaardingen.nl/contactformulier of bellen met (010) 248 4000.

  • Adresonderzoek

    Denkt u dat er iemand op uw adres staat ingeschreven terwijl die er niet woont? Of heeft iemand een briefadres op uw adres en kunt u die persoon niet meer bereiken? Vraag dan een adresonderzoek aan. U kunt dit aanvragen als u woningeigenaar (hoofdbewoner) of huurder bent. Direct regelen: Vul het webformulier in met Digid inlog Vul het webformulier in met E-herkenning   Maak een afspraak voor: Aanvraag adresonderzoek Hoe werkt het Digitaal een aanvraag indienen start nu digitaal een aanvraag voor een adresonderzoek via DigiD of E-herkenning.   Aanvragen op het stadskantoor maak een afspraak. verzamel gegevens voor het adresonderzoek: telefoonnummer, een adres waar de persoon misschien is en gegevens van familie, een werkgever of een uitkeringsinstantie. Schriftelijk aanvragen geef aan om welke persoon en om welk adres het gaat.  stuur zo veel mogelijk gegevens van die persoon mee: telefoonnummer, een adres waar de persoon misschien is en gegevens van familie of een werkgever. zet ook uw eigen contactgegevens en telefoonnummer in de brief. stuur een kopie van uw koop- of huurovereenkomst mee. stuur een kopie van uw identiteitsbewijs mee. stuur uw aanvraag voor adresonderzoek naar gemeente Vlaardingen, t.a.v Burgerzaken, Postbus 1002, 3130 EB Vlaardingen. Meenemen naar afspraak uw identiteitsbewijs. uw koop- of huurovereenkomst. gegevens die de gemeente voor het adresonderzoek kan gebruiken. Hoe lang duurt het? De gemeente probeert het adresonderzoek binnen 12 weken te doen. Als er weinig informatie is, kan het onderzoek langer duren. Kosten Geen Vragen? Heeft u vragen? Bekijk de vragen en antwoorden. U kunt ook een bericht sturen via vlaardingen.nl/contactformulier of bellen met (010) 248 4000.

  • Parkeervergunning mantelzorgontvanger

    Als u regelmatig bezoek krijgt van mantelzorgers (familie, vrienden, kennissen) dan kunt u bij de gemeente een gratis parkeervergunning aanvragen voor de mantelzorger. In combinatie met de blauwe parkeerschijf mag de mantelzorger zijn of haar auto maximaal 3 aaneengesloten uren parkeren in de parkeersector waar de mantelzorgontvanger woont. Hoe werkt het? Stuur de formulieren met de gevraagde documenten op: Van de mantelzorgontvanger: ingevuld Aanvraagformulier parkeervergunning mantelzorgersregeling (pdf, 37 kB) kopie identiteitsbewijs Van de mantelzorgverlener: ingevuld Registratieformulier mantelzorgverlener (pdf, 61 kB). U stuurt dit registratieformulier op naar Minters Mantelzorg. Als uw mantelzorger is geregistreerd bij Minters, krijgt hij een bewijs van inschrijving. kopie identiteitsbewijs (paspoort of identiteitskaart) kopie rijbewijs kopie kentekenbewijs uittreksel uit het bevolkingsregister (niet ouder dan 3 maanden) of een bewijs van inschrijving waaruit blijkt dat de mantelzorger niet in dezelfde parkeersector woont als de mantelzorgontvanger. Bij machtiging ook meesturen: Machtigingsformulier (pdf, 12 kB) kopie identiteitsbewijs van de gemachtigde U ontvangt de vergunning binnen 4 weken. Kosten Geen Heeft u nog vragen? Stuur een bericht via vlaardingen.nl/contactformulier of bel met (010) 248 4000.

  • Parkeren voor bezoekers

    Woont u in een gebied met betaald parkeren? Dan kan uw bezoek gratis parkeren met de Visiteregeling Parkeren Vlaardingen en de web-app die daarbij hoort. Hiermee krijgt u 25 uur gratis parkeren voor bezoek per kwartaal. Daarna kunt u per kwartaal 75 uur voor half tarief bijkopen. Direct regelen Visiteregeling parkeren Vlaardingen aanvragen Hoe werkt het? Klik op ‘Visiteregeling Parkeren Vlaardingen aanvragen' Kies ‘Aanvraagbare producten’ en vraag de ‘Digitale Visiteregeling’ aan. Heeft u de aanvraag gedaan? Dan krijgt u 2 e-mails. In de eerste e-mail staat de bevestiging van de aanvraag. In de tweede e-mail staat een link naar de web-app. Klik op de link naar de web-app en maak een wachtwoord aan. Download de web-app. Gebruik uw mailadres en wachtwoord om de web-app te starten. Nu kunt u parkeeracties voor uw bezoek doen. Ook ziet u hoeveel parkeeruren u over heeft. Let op: per woonadres kan 1 persoon de visiteregeling met web-app gebruiken.  Web-app/website visiteregeling De website om visite aan- en af te melden is mijn.2park.nl. Door de vervanging werkt de oude snelkoppeling (het icoontje) naar 2Park op uw telefoon of de ingestelde favorieten op uw laptop of tablet NIET meer. Om de visiteregeling te kunnen blijven gebruiken, moet u de oude snelkoppeling vervangen door een nieuwe snelkoppeling met het volgende adres: mijn.2park.nl Hoe verandert u de snelkoppeling? Verwijder de oude snelkoppeling (het icoontje) van uw telefoon, pc of tablet. Ga naar mijn.2park.nl Maak de snelkoppeling (zet het nieuwe icoontje op uw telefoon of tablet). Nadat u mijn.2park.nl in de browser (de internetapplicatie) op uw smartphone, laptop of tablet heeft ingevoerd, kunt u in uw browser aangeven dat u 2Park op het beginscherm wilt zetten. Dat werkt als volgt: Bij Google Chrome op Android-toestellen Er verschijnt automatisch een melding onderaan het scherm om een snelkoppeling/icoon aan het startscherm toe te voegen. Bij Safari iOS (iPad en iPhone) Klik in de webbrowser op de deelknop:     ; Klik dan op ‘Zet op beginscherm’; Klik op ‘Voeg toe’. Bij Samsung Internet Browser Klik in de webbrowser op de deelknop; Klik dan op ‘Zet op beginscherm’; Klik op ‘Voeg toe’. U hebt nu de oude snelkoppeling vervangen door een nieuwe en kunt de visiteregeling weer gebruiken. Verder is er niets gewijzigd. Uw inloggegevens, saldo en ingeplande parkeeracties zijn nog precies hetzelfde. Hulp nodig of vragen? Lukt het u niet om de snelkoppeling aan te passen, bel dan met: het team Stadsbedrijven, (010) 248 4467. Kosten Geen. U krijgt 25 uur gratis parkeren voor bezoek per kwartaal. Daarna kunt u per kwartaal 75 uur voor half tarief bijkopen via de app. Aan het eind van het jaar vervallen de resterende gratis uren. Het saldo dat u bijkocht, blijft staan. Uitleg web-app In de instructiefilmpjes wordt uitgelegd hoe de web-app werkt. Bekijk de instructiefilmpjes Heeft u nog vragen? Bekijk de vragen en antwoorden. U kunt ook een bericht sturen via vlaardingen.nl/contactformulier of bellen met (010) 248 4000.

  • Subsidie voor verwijderen rookkanalen

    Vlaardingen streeft naar het verbeteren van de luchtkwaliteit. Met die reden heeft de gemeente eind 2022 het Schone Lucht Akkoord ondertekend. Deelnemende partijen zetten zich in om de luchtkwaliteit in Nederland permanent te verbeteren. Specifieke ambities van Vlaardingen zijn vastgelegd in het lokale Actieplan Luchtkwaliteit. Om deze ambities te kunnen nastreven biedt de gemeente een subsidie voor het verwijderen van rookkanalen binnenshuis. Direct regelen Aanvraagformulier subsidie verwijderen rookkanalen Waar is de subsidie voor? U krijgt de subsidie voor het verwijderen van een houtkachel, pelletkachel of open haard en voor het verwijderen of onbruikbaar maken van het rookkanaal waarop deze is aangesloten. Voorwaarden U woont in de gemeente Vlaardingen. U hebt op het moment dat u de aanvraag doet een werkende hout- of pelletkachel of open haard in huis die is aangesloten op het rookkanaal. Het rookkanaal moet ook verwijderd of onbruikbaar gemaakt worden. U bent eigenaar van de woning waarin de kachel of open haard staat. Lees alle eisen en voorwaarden in de Nadere regels Subsidie verwijderen rookkanaal gemeente Vlaardingen (pdf, 358 kB). Hoeveel subsidie kunt u krijgen? U krijgt € 1.500 voor het verwijderen van de kachel of open haard en voor het verwijderen of onbruikbaar maken van het rookkanaal. U kunt per adres maximaal voor 1 kachel of open haard een aanvraag doen. Hoe werkt het? U komt in aanmerking voor de subsidie als u voldoet aan bovenstaande voorwaarden. Gevraagde bijlagen: Een foto van uw kachel of open haard en de omgeving eromheen. Op de foto moet goed te zien zijn dat de kachel of open haard nog aangesloten is op een rookkanaal. Een offerte van een aannemer voor de kosten van het werk. Een bewijs dat u eigenaar bent van de woning (akte van levering). Deze is ook op te vragen bij het kadaster, via kadaster.nl Een kopie bankafschrift met uw IBAN-rekeningnummer. Wij maken de subsidie over naar dit rekeningnummer. U kunt de subsidie aanvragen door het online aanvraagformulier volledig in te vullen en te versturen. Het intaketeam van de gemeente bespreekt uw plan binnen 6 weken na ontvangst. U krijgt zo snel mogelijk daarna een reactie op uw aanvraag. Kosten De aanvraag is gratis. Contact Heeft u vragen? U kunt een bericht sturen via vlaardingen.nl/contactformulier of bellen met (010) 248 4000.

  • Uittreksel Basisregistratie Personen (BRP)

    Een uittreksel uit de Basisregistratie Personen (BRP) is een verklaring dat u staat ingeschreven in de BRP. Er zijn verschillende typen uittreksels. U kunt een uittrekstel digitaal aanvragen met DigiD, maar ook op afspraak op het stadskantoor of via een brief. U kunt alleen een uittreksel BRP aanvragen in de plaats waar u woont. Let op: Er zijn commerciële tussenpersonen actief die aanbieden een uittreksel, urgentieverklaring of ander product voor u aan te vragen bij de gemeente. Deze tussenpersonen vragen meer geld EN het duurt langer voordat uw gevraagde product bij u binnen is. Daarnaast machtigt u hiermee iemand om voor u een persoonlijk product aan te vragen. Hiermee krijgen deze bedrijven de beschikking over privacygevoelige informatie. Wilt u toch iemand machtigen omdat u zelf niet in staat bent om de aanvraag te doen? Geef gegevens zoals een kopie van uw paspoort nooit zomaar af. Gebruik bij het maken van een kopie altijd de KopieID app van de Rijksoverheid.  Hiermee kunt u uw gegevens deels afschermen en blijft uw privacy gewaarborgd. Direct regelen Vul het webformulier in met DigiD Vul het webformulier in met E-Herkenning Wij verzenden uw afschrift/uittreksel binnen 5 werkdagen. Digitaal verstrekken is niet mogelijk. Maak een afspraak voor: aanvraag uittreksel BRP Standaarduittreksel BRP Op een uittreksel BRP staan uw burgerservicenummer (BSN), naam, geboortedatum, geboorteplaats en het land waar u woont. Meer gegevens nodig, zoals burgerlijke staat of adreshistorie? Geef dit dan aan bij de aanvraag. Bewijs van in leven zijn, attestatie de vita U vraagt een bewijs van in leven zijn aan voor een pensioen, een andere uitkeringsinstantie of een levensverzekering. U bewijst ermee dat u op het moment van afgifte als levend staat ingeschreven. Vraag direct een bewijs van in leven zijn aan Attestatie de vita Een attestatie de vita is een internationale verklaring waaruit blijkt dat u nog in leven bent. Deze verklaring kunt u alleen zelf aanvragen.' Bewijs van Nederlanderschap Met een bewijs van Nederlanderschap toont u dat u de Nederlandse nationaliteit heeft. Hierop staan uw naam, adres, geboortedatum, geboorteplaats en nationaliteit. U kunt dit document nodig hebben voor bijvoorbeeld een verhuizing naar het buitenland of een huwelijk in het buitenland. Of voor bepaalde beroepen zoals een functie in het openbaar bestuur. Hoe werkt het Digitaal aanvragen Gebruik uw DigiD om in te loggen en vul het aanvraagformulier in.  U rekent direct af Wij verzenden uw afschrift/uittreksel binnen 5 werkdagen. Digitaal verstrekken is niet mogelijk. Let op: Heeft u een verzoekschrift van een pensioenfonds ontvangen voor een bewijs van in leven zijn? Stuur deze dan mee als bijlage.​​​ Op afspraak aanvragen Maak een afspraak. Vraag het uittreksel of bewijs persoonlijk aan. U kunt hier ook iemand voor machtigen via het machtigingsformulier. U krijgt het uittreksel of bewijs direct mee. Schriftelijk aanvragen Stuur een brief aan de gemeente Vlaardingen, t.a.v. Burgerzaken, Postbus 1002, 3130 EB Vlaardingen. Vermeld in uw brief waarom u het uittreksel of bewijs nodig heeft. Vermeld naar welk postadres het afschrift of uittreksel verstuurd moet worden. De gemeente verstrekt geen digitale uittreksels. Onderteken de brief. Stuur een kopie van uw geldige identiteitsbewijs mee. U krijgt het afschrift of het uittreksel met de factuur binnen 5 werkdagen opgestuurd. Meenemen naar afspraak Een geldig identiteitsbewijs. Eventueel de brief van de instantie waarin om het uittreksel of bewijs wordt gevraagd. Neem een verzoek van een pensioenfonds altijd mee. Een gemachtigde die het uittreksel of het bewijs voor u aanvraagt, moet meenemen: uw geldige identiteitsbewijs of een kopie ervan. een geldig identiteitsbewijs van de gemachtigde . een ingevuld en ondertekend machtigingsformulier (pdf, 70 kB). Kosten en geldigheid Uittreksel, bewijs van in leven zijn of bewijs van Nederlanderschap: € 13,65 Bewijs in leven voor buitenland / Attestatie de vita: € 16,60 Digitaal aangevraagd uittreksel of bewijs: € 9,35 Bewijs van in leven zijn / attestatie de vita  voor pensioenfonds: gratis als u een verzoekschrift van het pensioenfonds laat zien. Voor het versturen van documenten betaalt u portokosten. Alle uittreksels en bewijzen zijn 3 maanden geldig. Heeft u nog vragen? Bekijk de vragen en antwoorden. U kunt ook een bericht sturen via www.vlaardingen.nl/contactformulier of bellen met (010) 248 4000.