Zoekresultaat 1 - 9 van 9 resultaten

  • Rijbewijs

    Heeft u voor het eerst uw rijbewijs gehaald? Maak dan een afspraak op het gemeentekantoor.

  • Identiteitskaart

    Een identiteitskaart vraagt u persoonlijk aan. Dit kan alleen op afspraak. Na 5 werkdagen kunt u de identiteitskaart zelf ophalen.

  • Briefadres

    Heeft u geen vast woonadres in Nederland? Dan kunt u zich tijdelijk inschrijven op een adres van iemand die u kent. Dit heet een briefadres.

  • Handtekening legaliseren

    Moet u bewijzen dat de handtekening op een document van u is? U zet dan bij de gemeente uw handtekening op het document.

  • Bewijs van garantstelling en/of logiesverstrekking

    Komt iemand uit het buitenland bij u logeren en heeft deze persoon een visum voor Nederland nodig? Dan heeft u een garantverklaring nodig met een gelegaliseerde handtekening.

  • Begeleiding en dagbesteding Wmo

    Als u behoefte heeft aan zorg en/of ondersteuning dan gaan we samen met u op zoek naar de best passende oplossing. We kijken daarbij altijd naar uw specifieke situatie.

  • Geboorteaangifte

    Heeft u een kind gekregen? Geboorteaangifte doet u binnen 3 dagen na de bevalling in de gemeente waar uw kind is geboren.

  • Paspoort

    Een paspoort vraagt u persoonlijk aan. Dit kan alleen op afspraak. Na 5 werkdagen kunt u het paspoort zelf ophalen.

  • Erkenning van een kind

    Bent u niet getrouwd of heeft u geen geregistreerd partnerschap met de moeder van uw kind? Dan kunt u uw kind erkennen.