Zoekresultaat 11 - 20 van 23 resultaten

  • Tweede paspoort

    Reist u veel naar landen die met elkaar in conflict zijn? Of heeft u tijdelijk geen paspoort in verband met een visumaanvraag? Dan kunt u een tweede paspoort aanvragen. Maak daarvoor online een afspraak. Na ongeveer een week kunt u het nieuwe paspoort zelf afhalen.Daar hoeft u geen afspraak voor te maken.

  • Uittreksel basisregistratie personen (BRP)

    Heeft u een bewijs nodig dat u in de gemeente Westervoort woont? Vraag dan een uittreksel uit de basisregistratie personen (BRP) aan. Daar staan uw naam, adres, geboorteplaats en geboortedatum op. Daarnaast kunt u er andere gegevens op laten zetten. Een uittreksel BRP vraagt u online aan met DigiD. Het uittreksel sturen wij vervolgens binnen twee werkdagen per post naar u toe.

  • Aangifte van overlijden

    Meestal geeft de begrafenisondernemer bij de gemeente aan dat iemand is overleden. Maar als nabestaande kunt u ook zelf aangifte van overlijden doen. Dat doet u in ons gemeentehuis als die persoon in Westervoort is overleden. Dit moet binnen 6 dagen na het overlijden. Voor de aangifte maakt u online een afspraak:

  • Klacht over behandeling gemeente

    Bent u niet tevreden over hoe de gemeente u heeft behandeld? Bijvoorbeeld omdat u geen antwoord hebt gekregen op een brief of e-mail? Of omdat een medewerker of bestuurder onbeleefd is geweest? Dan kunt u een klacht indienen.

  • Zakenpaspoort

    Reist u veel? En hebt u meer ruimte in uw paspoort nodig voor douanestempels en visa? Dan kunt u een zakenpaspoort aanvragen. Dit paspoort is dikker dan een gewoon paspoort, namelijk 66 pagina's in plaats van 34 pagina's. Een zakenpaspoort vraagt u persoonlijk aan in het gemeentehuis. U maakt daarvoor eerst online een afspraak.

  • Verloren en gevonden voorwerpen

    Voor gevonden of verloren voorwerpen kijkt u op iLost.nl. iLost is de zoekmachine voor alle gevonden en verloren voorwerpen. Zet zelf bijvoorbeeld de tas online die u gevonden heeft of zoek naar de portemonnee die u kwijt bent.

  • Vertrek naar buitenland (emigratie) doorgeven

    Emigreert u naar het buitenland of verwacht u minimaal 8 maanden in het buitenland te gaan wonen? Geef uw emigratie op de dag van vertrek door. Zodra u uw emigratie online doorgeeft, wordt u uitgeschreven uit de gemeente. Doe dit dus op de dag van vertrek. Al in het buitenland? Meld uw vertrek dan zo snel mogelijk toch nog bij de gemeente. De dag van ontvangst van uw melding geldt dan als vertrekdatum. Een datum in het verleden opgeven is niet mogelijk.

  • Verhuizing doorgeven

    Geef uw verhuizing uiterlijk 5 dagen na uw verhuisdatum door aan de gemeente. Gaat u buiten de gemeentegrenzen van Westervoort wonen? Meld dan de verhuizing in uw nieuwe gemeente. Verhuist u naar of binnen Westervoort? Geef de verhuizing dan online, met DigiD door aan de gemeente Westervoort.

  • Verklaring Omtrent Gedrag

    U heeft een VOG bijvoorbeeld nodig als u gaat werken in de kinderopvang of het onderwijs, of als u een wapenvergunning aanvraagt. Ook uw aanstaande werkgever of een instantie kan vragen om een Verklaring Omtrent het Gedrag. Een VOG vraagt u aan in het gemeentehuis. Maak daarvoor een afspraak en neem het volledig ingevulde aanvraagformulier mee.

  • Bewijs van in leven zijn

    Vraagt uw pensioenfonds of een andere uitkerende instantie om een bewijs dat u in leven bent? Dan kunt u een bewijs van in leven zijn (attestatie de vita) aanvragen. Heeft u een brief van uw pensioenfonds? Dan vraagt u het bewijs gratis aan. Een bewijs van in leven zijn vraagt u online aan met DigiD. Het bewijs sturen wij vervolgens binnen twee werkdagen per post naar u toe.