Zoekresultaat 11 - 20 van 30 resultaten

  • Automatische incasso

    Wilt u dat de gemeentelijke belastingen automatisch worden afgeschreven van uw bankrekening? Daarvoor moet u een machtiging tot automatische incasso afgeven. Daarna worden de belastingen in 10 maandelijkse termijnen van uw bank afgeschreven. U regelt dit op onze Digitale Belastingbalie. Regel automatische incasso

  • Trouwen in Hof van Twente

    Hof van Twente, een gemeente waar velen verliefd zijn geworden. Onze gemeente biedt een prachtig omgeving om te trouwen. Zowel in het gemeentehuis, als in de vele andere bijzondere plekken die onze gemeente rijk is. Wij vinden het een eer dat we in de loop van de jaren al zoveel huwelijken hebben mogen voltrekken. Zijn jullie klaar om jullie relatie…

  • 2e paspoort

    Reist u veel naar landen die in conflict zijn met elkaar? Of heeft u tijdelijk geen paspoort door een visumaanvraag? U kunt dan een 2e paspoort aanvragen. De aanvraag doet u tijdens een persoonlijke afspraak in het gemeentehuis. 5 werkdagen na uw afspraak kunt u uw 2e paspoort zelf ophalen. Dit kan zonder afspraak. Maak een afspraak

  • Handtekening legaliseren

    Als u moet bewijzen dat uw handtekening op een document echt van u is, kunt u uw handtekening laten legaliseren. Dit kan alleen bij de gemeente waar u staat ingeschreven. Tijdens uw afspraak zet u dan uw handtekening op het document. Wij bevestigen met een stempel dat dit dezelfde handtekening is als op uw identiteitsbewijs. Maak een afspraak Legalisatie Een…

  • Klacht over gedrag

    Bent u ontevreden over het gedrag of het werk van een bestuurder of medewerker van de gemeente? Dan kunt u een klacht indienen. Dit doet u digitaal met uw DigiD. Klacht indienen Klacht indienen U kunt uw klacht op 2 manieren schriftelijk indienen: Vul het digitale formulier in voor klachten; Stuur uw klacht in een e-mail naar info@hofvantwente.nl. De gemeente…

  • Uittreksel Basisregistratie Personen (BRP)

    Heeft u een bewijs nodig dat u staat ingeschreven in onze gemeente? Vraag dan een uittreksel basisregistratie personen (BRP) aan. In het uittreksel BRP staan uw naam, adres, geboortedatum en geboorteplaats en een aantal aanvullende gegevens. Vraag uittreksel BRP aan Kosten Een uittreksel BRP kost . Meenemen Als u het uittreksel BRP in het gemeentehuis aanvraagt, neemt u mee: Uw…

  • Verhuizing doorgeven

    Verhuist u binnen of naar onze gemeente? Dan kunt u uw verhuizing al 4 weken van tevoren aan ons doorgeven. Een verhuizing doorgeven kan tot maximaal 5 dagen na uw verhuizing. Dit kunt u zelf digitaal doen. U kunt ook een afspraak maken op het gemeentehuis om uw verhuizing door te geven. Geef uw verhuizing door Maak een afspraak

  • Huwelijk of partnerschap melden 

    Willen jullie trouwen of jullie partnerschap laten registreren? Maak dan eerst een melding van jullie voorgenomen huwelijk of partnerschap. Jullie melden jullie huwelijk of partnerschap minimaal 14 dagen en maximaal 1 jaar voor jullie trouwdatum. Meld uw huwelijk of geregistreerd partnerschap

  • Vreemdelingenpaspoort

    Woont u in Nederland zonder de Nederlandse nationaliteit? En kunt u geen reisdocument uit uw eigen land krijgen? U kunt dan een vreemdelingenpaspoort aanvragen. Voor de aanvraag van een vreemdelingenpaspoort komt u 3 keer persoonlijk langs in het gemeentehuis. Bel 0547 - 85 85 85

  • Paspoort en ID-kaart

    Wilt u een paspoort of ID-kaart aanvragen? Maak dan een persoonlijke afspraak in het gemeentehuis. 5 werkdagen na uw afspraak kunt u uw paspoort of ID-kaart zelf ophalen. Dit kan zonder afspraak. Maak een afspraak paspoort Maak een afspraak ID-kaart