Zoekresultaat 11 - 20 van 28 resultaten

  • Stadspas tegoed

    Is het inkomen van uw gezin lager dan 130% van het minimum? U kunt dan gratis gebruik maken van een geldbedrag op de Stadspas. Met de Stadspas krijgt u ook korting bij veel winkels. En u krijgt korting op activiteiten, zoals zwemmen en een bezoek aan het theater.

  • Overige overlast

    Ervaart u overlast van een situatie die hier niet tussen staat? Dan kunt u gebruik maken van dit meldformulier..

  • Gemeentelijke bijdrageregeling medisch afval

    Inwoners van de gemeente Apeldoorn die vanwege een ziekte of handicap veel medisch afval hebben kunnen in aanmerking komen voor de bijdrageregeling Medisch afval.

  • Veranderingen doorgeven

    Heeft u een bijstandsuitkering? En verandert er iets in uw persoonlijke, financiële of woonsituatie? Geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door.

  • Schadeclaim: gat in de weg, afgevallen tak of verstopping van de riolering

    Heeft u schade of nadeel door een onrechtmatige handeling van de gemeente? Dan kunt u de gemeente aansprakelijk stellen.

  • Machtiging telefonisch informatie verstrekken

    Soms lukt het u zelf niet om informatie op te vragen over werk, inkomen, schulden of het minimabeleid. In dat geval kunt u iemand machtigen om dat voor u te doen.

  • Inkomstenformulier indienen

    Inkomstenformulier indienen

  • Gedragscodes

    Onze gedragscodes beschrijven onze normen en waarden en geven aan welk gedrag wel en niet gewenst is. Apeldoorn kent gedragscodes voor het college van B en W, voor gemeenteraadsleden en fractievertegenwoordigers en voor ambtenaren.

  • Demonstratie of betoging

    Als u een demonstratie of een betoging wilt houden, moet u dit minimaal 48 uur van tevoren schriftelijk melden aan de gemeente Apeldoorn. Dit noemen we een kennisgeving aan de gemeente.

  • Klacht over hoe u bent behandeld

    Als u vindt dat u niet netjes bent behandeld door een ambtenaar of bestuurder, dan kunt u een klacht indienen. Bijvoorbeeld omdat de ambtenaar onvriendelijk was of omdat u te laat of geen reactie van ons heeft ontvangen? Voordat u een klacht indient, raden wij u aan eerst de onderstaande informatie onder de ‘lees meer’ button te lezen.