Zoekresultaat 11 - 14 van 14 resultaten

  • Verhuizing doorgeven

    Verhuist u naar of binnen de gemeente Halderberge? Dan moet u dat bij ons melden. Doe dit niet eerder dan 4 weken voor uw verhuisdatum, maar maximaal 5 dagen na uw verhuisdatum. U kunt uw verhuizing digitaal doorgeven. Gaat u bij iemand inwonen? Stuur dan ook een verklaring van de toestemminggever mee.

  • Geheimhouding persoonsgevens

    Uw persoonsgegevens staan in de Basisregistratie Personen (brp). Het gaat om uw naam, adres, geboorteplaats en geboortedatum. U kunt bij de gemeente vragen om deze gegevens geheim te houden (verstrekkingsbeperking). De gemeente blijft wel altijd verplicht deze gegevens door te geven aan bijvoorbeeld de Belastingdienst en de Sociale Verzekeringsbank.

  • Waarmerken kopie

    Soms hebt u een gewaarmerkt kopie van een document nodig. Dit is een verklaring dat de kopie van het document er precies hetzelfde uitziet als het origineel. De gemeente zet een waarmerk op de kopie van het originele document. U kunt een kopie van uw reisdocument, rijbewijs of verblijfsvergunning laten waarmerken.

  • Aangifte geboorte

    Als een kind is geboren, doet iemand die bij de geboorte aanwezig is geweest aangifte. Dat moet in de gemeente waar het kind is geboren. U doet binnen 3 dagen na de geboorte aangifte. Dan kan online. U kunt ook naar het gemeentehuis komen. Maak een afspraak via 0165 - 390 500 tussen 9.00 en 12.00 uur.