Zoekresultaat 11 - 14 van 14 resultaten

  • Vermissing Nederlands paspoort of identiteitskaart

    Bent u uw paspoort of identiteitsbewijs (ID-kaart) kwijt of is het gestolen? Geef dit dan zo snel mogelijk door bij uw gemeente. Dit is nodig om misbruik van uw document te voorkomen. Na de melding wordt uw document ongeldig gemaakt. U kunt het dan ook niet meer gebruiken als u het toch terugvindt. Vindt u het document na de melding terug? Lever het dan in bij de gemeente. Woont u in Zwolle, dan kunt u de vermissing online doorgeven met uw DigiD. De persoon van wie het paspoort of de ID-kaart kwijt of gestolen is, moet zelf inloggen met DigiD. Dit geldt ook voor kinderen tot en met 17 jaar.

  • Paspoort, tweede

    Reist u veel voor zaken, uw beroep of privé? Dan kunt u een tweede Nederlands paspoort aanvragen. U moet wel aan een aantal voorwaarden voldoen om een tweede paspoort aan te kunnen vragen. Voor de aanvraag moet u vooraf een afspraak maken. U betaalt de kosten bij de afspraak. 6 Werkdagen na uw afspraak kunt u uw paspoort persoonlijk ophalen.

  • Marktplaats aanvragen

    Zwolle kent zes warenmarkten. Op alle markten vindt u verschillende kramen. Alle markten zijn gebrancheerd. Dit betekent dat ze een zo groot mogelijk assortiment hebben. De aanvraag voor een vaste marktplaats kunt u digitaal indienen met eHerkenning of DigiD.

  • Noodpaspoort

    Is uw reisdocument verlopen of zoekgeraakt? Gaat u binnen heel korte tijd al op reis en kunt u geen vervangend exemplaar meer regelen bij de gemeente? Dan kan een noodpaspoort via de Koninklijke Marechaussee u helpen.