Zoekresultaat 21 - 27 van 27 resultaten

  • Afschrift of uittreksel burgerlijke stand

    De burgerlijke stand van de gemeente maakt akten op van belangrijke gebeurtenissen in uw leven. Zoals geboorte, huwelijk, echtscheiding, geregistreerd partnerschap, beëindiging geregistreerd partnerschap en overlijden.Hoe werkt het?U kunt een afschrift burgerlijke stand (bijvoorbeeld geboorteakte of huwelijksakte) of uittreksel (internationaal) van deze akten aanvragen bij de gemeente waar de akte is opgemaakt.U kunt een uittreksel burgerlijke stand op meerdere manieren aanvragen:

  • Subsidie sportstimulering

    Wilt u investeringen doen en/of het sport- en beweegaanbod in de gemeente Zutphen vergroten? Organisaties en sportverenigingen kunnen subsidie aanvragen.

  • Subsidie voor evenementen en festivals

    Zutphen heeft een compleet en breed programma met evenementen voor verschillende publieksgroepen. Het totaal aantal evenementen in heel Zutphen zit tegen de 100 per jaar! Om evenementen te ondersteunen die passen bij de identiteit en het karakter van Zutphen, stelt de gemeente subsidie beschikbaar. Bij het verlenen van die subsidie maken we onderscheid tussen beeldbepalende evenementen, sfeerbepalende evenementen en springplank evenementen. Deze evenementen vinden vooral in de binnenstad plaats. De overlast voor omwonenden wordt zoveel mogelijk beperkt.

  • Verklaring Omtrent het Gedrag

    Voor veel banen heeft u een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) nodig. Het is een verklaring die aangeeft dat uw gedrag in het verleden geen bezwaar vormt voor uw baan of stage.

  • Vaststelling subsidie

    Heeft u subsidie ontvangen van de gemeente Zutphen en moet u de subsidie vast laten stellen? Dan kunt u hiervoor het online formulier 'Subsidie vaststellen' gebruiken.U krijgt de vraag om de subsidie vast te laten stellen als u meer dan € 5.000 aan subsidie heeft ontvangen. Of wanneer u isolatiesubsidie Doe-het-zelf of isolatiesubsidie Isolatiebedrijf naar keuze ontvangt.

  • Verhuizen

    Gaat u verhuizen? Geef uw verhuizing dan uiterlijk 5 dagen nadat uw adres verandert door. Dit kan al 4 weken voor u verhuist.

  • Bewijs van in leven zijn

    Het bewijs van in leven zijn, kan gevraagd worden door pensioenfondsen of andere uitkerende instanties. Zij hebben het 'bewijs van in leven zijn' onder andere nodig om tot uitkering van een pensioen of een levensverzekering over te gaan.Hoe werkt het?Een bewijs van in leven zijn, kunt u aanvragen bij uw gemeente. Met dit bewijs kunt u schriftelijk bewijzen dat u op het moment van afgifte in leven bent.