Zoekresultaat 51 - 52 van 52 resultaten

  • Sportaccommodaties en velden huren

    Sporthal De Eendracht Sporthal De Brug Eendracht 1 Van Wassenaerstraat 9 3641 ML Mijdrecht 3641 BC Mijdrecht Incidenteel tarief per uur 2025: € 29,76 Incidenteel tarief per uur 2025: € 17,03 Seizoenstarief 2024-2025 per uur laag*:  € 603,89 Seizoenstarief 2024-2025 per uur laag:  € 412,84 Seizoenstarief 2024-2025 per uur hoog*:  € 1.054,87 Seizoenstarief 2024-2025 per uur hoog:  € 603,87 T. 0297 29 16 16 T. 0297 29 16 16 *seizoenstarief per uur laag = maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag t/m 18.00 uur *seizoenstarief per uur hoog = maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag vanaf 18.00 uur en zaterdag en zondag De seizoenstarieven voor 2025-2026 worden in mei 2025 doorgevoerd. De Eendracht of De Brug reserveren? Stuur een e-mail naar Gert-Jan Berkelaar Sporthal Willisstee (Stichting Dorpscentrum Wilnis) Pieter Joostenlaan 243648 XR WilnisTelefoon:  0627 488 285  Website: www.willisstee.nl Mailadres: info@willisstee.nl Sporthal De Boei (Stichting Ons Dorpshuis) Kerklaan 323645 EV VinkeveenTelefoon:  0297 261734 Website: www.deboeivinkeveen.nl Mailadres: info@deboeivinkeveen.nl Sporthal Het Sporthuis Abcoude (Calypso Sport) Geinplein 31391 JN AbcoudeTelefoon: 0294-745360 Website: Welkom bij Calypso Sport - Calypso Sport Mailadres: info@calypsosport.nl Sporthal De Phoenix (Laco De Ronde Venen) Hoofdweg 853641 PR MijdrechtTelefoon: 0297 25 65 86 Website: Mijdrecht - Laco Mailadres: mijdrecht@laco.eu Sportzaal De Springbok (Stichting Gemeenschapshuis De Hoef) Oostzijde 61a1426 AG De HoefTelefoon: 0297-593476 Website: Dorpshuis De Springbok – Dorpshuis De Springbok in De Hoef Mailadres: info@dorpshuisdespringbok.nl Sportzaal De Vijf Bogen (Stichting Dorpshuis Baambrugge Prinses Margrietstraat 101396 JX BaambruggeTelefoon: 0294 - 29 19 55 Website: De 5 bogen | Dorpshuis BaambruggeMailadres: reserveren@de5bogen.nl Veenweidebad (Optisport De Ronde Venen) Ontspanningsweg 13641 SV MijdrechtTelefoon: 0297-256589 Website: www.optisport.nl/veenweidebadMailadres: derondevenen@optisporthealthclub.nl Zwembad Het Sporthuis Abcoude (Calypso Sport) Geinplein 31391 JN AbcoudeTelefoon: 0294-745360 Website: Welkom bij Calypso Sport - Calypso SportMailadres: info@calypsosport.nl Sportvelden Sportcomplexen/sportvelden zijn onder meer aanwezig in: Abcoude, Mijdrecht, Vinkeveen en Wilnis. Heeft u interesse in het huren van een sportveld? Neem dan contact op met de gemeente. Telefoon: 0297 29 16 16 Mailadres: vastgoed@derondevenen.nl Onderhoud en/of reconstructie van sportvelden Tessa Hilster

  • Meldpunt huurklachten

    De regels De gemeente kan een  verhuurder (of verhuurbemiddelaar) verplichten om de woning volgens de regels te verhuren. Werkt de verhuurder (of verhuurbemiddelaar) niet mee? Dan kan de gemeente actie ondernemen, bijvoorbeeld door het geven van een boete.  De regels waar verhuurders of verhuurbemiddelaars zich aan moeten houden zijn:  Niet discrimineren bij het toewijzen van een woning en de manier waarop woningen toegewezen worden moet te controleren zijn.  De huurder mag niet bedreigd worden.  De waarborg die de huurder betaalt, mag vanaf 1 juli 2023 niet hoger zijn dan het bedrag van 2 maanden huur. Voor deze datum is een waarborg van het bedrag van 3 maanden huur toegestaan.  De waarborg moet binnen 14 dagen na het einde van de huurcontract aan huurder worden terugbetaald.  Sinds 1 juli 2023 is de verhuurder verplicht de afspraken met de huurder vast te leggen in een huurcontract.  De verhuurder (of verhuurbemiddelaar) moet de huurder informeren over zijn rechten en plichten.  Er mogen geen onredelijke servicekosten worden berekend Er mogen geen  dubbele bemiddelingskosten worden berekend Bent u verhuurder (of verhuurbemiddelaar) en tegelijk werkgever van een buitenlandse werknemer dan moeten het huurcontract en het arbeidscontract 2 aparte contracten zijn.   Lees meer over deze regels op de website van de Rijksoverheid. Houdt een verhuurder of verhuurbemiddelaar zich niet aan bovenstaande regels, dan kunt u een klacht indienen.  Voordat u een klacht indient  Voordat u een klacht indient, zijn er een aantal dingen die u zelf eerst kunt doen: Ga in gesprek met uw verhuurder om te kijken of jullie er samen uitkomen.  Houd problemen met huur bij en leg vast wat er volgens u niet goed gaat. Maak foto’s of filmpje bij begin en einde van de periode waarin u de woning huurt. Dit voorkomt onduidelijkheid achteraf.  Houdt voor u zelf ongewenst gedrag van uw verhuurder (of verhuurbemiddelaar) bij. Denk hierbij aan schelden, bedreigen of onverwacht uw woning binnenkomen. Noteer dit met datum en tijd.  Bewaar berichten zoals e-mails, brieven en neem telefoongesprekken op.  Vraag jaarlijks een schriftelijk overzicht van de servicekosten. De verhuurder moet elk jaar vóór 1 juli de servicekosten verrekenen op basis van het werkelijke verbruik van het voorgaande jaar. Op die manier weet u wat u kunt verwachten.  Vraag schriftelijk om een oplossing. Stuur uw verhuurder een brief of e-mail om de problemen aan te kaarten. Als de verhuurder niet reageert, heeft u schriftelijk bewijs dat u hebt geprobeerd het op te lossen.