Zoekresultaat 61 - 70 van 71 resultaten

  • Paspoort of identiteitskaart aanvragen of verlengen

    Uw paspoort of ID-kaart vraagt u persoonlijk aan en haalt u persoonlijk op in het Huis van de gemeente. Uw paspoort of ID-kaart ligt na 5 werkdagen voor u klaar. Maak een afspraak voor het aanvragen.

  • Bezwaar maken tegen besluit gemeente

    Soms neemt de gemeente een beslissing waar u het niet mee eens bent. U kunt dan binnen 6 weken online bezwaar maken.

  • Bewijs van in leven zijn of attestatie de vita

    Een bewijs van in leven zijn of een attestatie de vita is het schriftelijke bewijs dat u volgens de BRP nog in leven bent. Vraag het persoonlijk aan.

  • Openingstijden winkels en supermarkten en koopzondagen

    Winkelopeningstijden centrum: ma t/m za tussen 6.00 en 22.00 uur. 12x per jaar een koopzondag van 13.00 tot 18.00 uur.

  • Ophaaldagen

    De gemeente haalt GFT-afval, restafval, PMD en oud papier en karton gescheiden op.

  • Inkoop en verkoop tweedehands goederen

    Koopt en verkoopt u tweedehands goederen? Dan moet u alles vastleggen in het Digitaal Opkopers Register (DOR). Meld u eerst aan als handelaar.

  • Snoeihout of snoeiafval

    De gemeente haalt acht keer per jaar snoeihout op, vier keer in het voorjaar en vier keer in het najaar.

  • Leegstaand pand tijdelijk verhuren

    Als u een leegstaand pand tijdelijk wilt verhuren, heeft u een vergunning nodig. U kunt deze leegstandsvergunning digitaal aanvragen via de gemeente.

  • Uittreksels aanvragen BRP en burgerlijke stand

    Een uittreksel uit de BRP (persoonlijke gegevens) of een afschrift geboorteakte, huwelijksakte, echtscheidingsakte of overlijdensakte vraagt u digitaal aan.

  • Documenten waarmerken

    Aan de balie waarmerken we een kopie van een paspoort, ID-kaart of rijbewijs. Neem het originele document mee. Voor diploma's kunt u bij DUO terecht.