Zoekresultaten 51 - 60 van 60 resultaten

  • Noodsituatie, ongeluk of storing melden

    Bel in geval van nood direct met 0314 369369. Wij zijn ook buiten kantooruren bereikbaar. Ongelukken of storingen zonder spoed kun je online melden.

  • Vergunningcheck doen

    Voor veel activiteiten in de buurt van dijken, water en grondwater heeft u een vergunning nodig of moet u een melding doen.

  • Bezwaar maken

    Bent u het niet eens met een besluit van waterschap Brabantse Delta? Dan kunt u bezwaar maken. U kunt bezwaar maken tot 6 weken na de dag dat het besluit bekend is gemaakt. 

  • Nadeelcompensatie

    Ons bestuur neemt veel besluiten waarbij belangen van anderen betrokken zijn. Daarbij kan het voorkomen dat er voor u schade ontstaat. Deze schade behoort redelijkerwijs niet of niet geheel ten laste van u te blijven.

  • Zienswijze indienen

    Op deze pagina leest u hoe u een zienswijze indient tegen een besluit dat we willen nemen (een zogenaamd ‘ontwerpbesluit’). Let op: een zienswijze is iets anders dan een bezwaar. U kunt alleen bezwaar maken tegen besluiten die we al genomen hebben. Bijvoorbeeld op uw vergunningaanvraag.

  • Een klacht indienen

    Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht indienen.

  • Nadeelcompensatie

    Vindt u dat u schade hebt ondervonden als gevolg van de taakuitoefening van het waterschap? Bijvoorbeeld waardevermindering van een woning door dijkverzwaring, verminderd uitzicht of omzetverlies voor uw bedrijf? Dan kunt u nadeelcompensatie aanvragen.

  • Schadeclaim indienen

    Heb je schade die door het waterschap veroorzaakt is? Dan kun je een schadeclaim indienen.

  • Belastingaanslag inzien

    Wil je je aanslag inzien of je gegevens inzien of wijzigen? Dan kun je dat online regelen in MijnNoordelijkBelastingkantoor.

  • Activiteit melden

    Voor veel activiteiten in de buurt van dijken, water en grondwater heb je een vergunning nodig of moet je een melding doen.