Zoekresultaat 1 - 7 van 7 resultaten

  • Legaliseren handtekening

    Moet u aantonen dat uw handtekening van u is? Dan kunt u uw handtekening laten legaliseren in het gemeentehuis. Daarvoor maakt u online een afspraak:

  • Aangifte van overlijden

    Meestal geeft de begrafenisondernemer bij de gemeente aan dat iemand is overleden. Maar als nabestaande kunt u ook zelf aangifte van overlijden doen. Dat doet u in ons gemeentehuis als die persoon in Westervoort is overleden. Dit moet binnen 6 dagen na het overlijden. Voor de aangifte maakt u online een afspraak:

  • Melding doen

    Is er iets kapot bij u in de buurt? Bijvoorbeeld een lantaarnpaal of stoeptegel? Meld het ons. Ook als het gaat om rondslingerend afval, vernielingen, ongedierte of berenklauwen en processierupsen. Ernstige problemen lossen we snel op. Minder dringende zaken plannen we in.

  • Uitrit aanvragen

    Om een in- of uitrit aan te mogen leggen of te mogen veranderen, heeft u een omgevingsvergunning nodig. Een in- of uitrit is een aansluiting vanuit een perceel op de openbare weg. Wilt u weten of u een vergunning nodig heeft? Doe de vergunningcheck via het Omgevingsloket.

  • Aansprakelijkheid bij schade

    Heeft u schade geleden en is dat te wijten aan de gemeente? Dan kunt u de gemeente aansprakelijk stellen. U kunt dit melden en hiervoor logt u in met uw DigiD.

  • Verstopping riool melden

    Riool verstopt? Zit de rioolverstopping op uw eigen terrein? Dan schakelt u zelf een bedrijf in. Zit de verstopping in de gemeentegrond? Meld het direct bij de gemeente. Wij herstellen de verstopping.

  • Subsidie sanering asbestdaken

    De gemeente Westervoort verstrekt op dit moment geen subsidies voor het verwijderen van asbest. Tot 2019 was er een subsidieregeling voor asbestdaken van de rijksoverheid. Het geld voor deze subsidieregeling is op. De rijksoverheid onderzoekt of en op welke manier zij de komende tijd een financiƫle regeling beschikbaar gaat stellen. Klik op de button voor meer informatie van de Rijksoverheid.