Zoekresultaat 1 - 10 van 24 resultaten

  • Verhuizing doorgeven

    Verhuist u binnen Zevenaar? Of komt u in Zevenaar wonen? Geef uw verhuizing dan aan ons door. Dat kan online met DigiD.

  • Geboorteaangifte

    Binnen 3 werkdagen geeft u de geboorte aan bij de gemeente waar uw kind geboren is. U kunt digitaal aangifte doen met DigiD.

  • Vluchtelingenpaspoort

    Woont u in Nederland en heeft u niet de Nederlandse nationaliteit, maar wel een vluchtelingenstatus? Dan heeft u een vluchtelingenpaspoort nodig als u naar het buitenland wilt. Een vluchtelingenpaspoort vraagt u persoonlijk aan in het gemeentehuis. Daarvoor maakt u online een afspraak.

  • Briefadres

    Heeft u geen woonadres? Bijvoorbeeld omdat u tijdelijk in het buitenland verblijft of omdat u in een zorginstelling of gevangenis verblijft? Dan kunt u persoonlijk een briefadres aanvragen bij de gemeente. Daarvoor maakt u online een afspraak.

  • Naamgebruik veranderen

    Wilt u de achternaam van uw partner gebruiken? Of alleen uw eigen achternaam? Dit regelt u online.

  • Trouwen

    Het is mogelijk om in de gemeente Zevenaar te trouwen. U kunt trouwen op verschillende locaties en op elke dag van de week. En met de trouwambtenaar die u wilt. We regelen het samen.

  • Bezwaar parkeerboete

    Als u zonder te betalen parkeert op een plaats waar u had moeten betalen, ontvangt u een boete.

  • Uittreksel basisregistratie personen (BRP)

    Heeft u een bewijs nodig dat u in de gemeente Zevenaar woont? Vraag dan een uittreksel uit de basisregistratie personen (BRP) aan bij de gemeente. Daarop staan standaard uw naam, adres, geboorteplaats en -datum. Daarnaast kunt u er andere gegevens op laten zetten. Een uittreksel BRP vraagt u online aan met DigiD. Het uittreksel wordt u vervolgens binnen enkele werkdagen per post toegezonden.

  • Geheimhouding persoonsgegevens

    Wilt u dat de gemeente uw persoonsgegevens niet aan maatschappelijke instellingen doorgeeft? Bijvoorbeeld omdat u in een Blijf-van-mijn-lijfhuis zit? Dan kunt u vragen om geheimhouding. Dit vraag u online aan met DigiD.

  • Identiteitskaart

    Een identiteitskaart vraagt u persoonlijk aan in het gemeentehuis. U maakt daarvoor eerst online een afspraak. Vraagt u een identiteitskaart aan voor een kind jonger dan 12 jaar? Neem dan een ingevuld toestemmingsformulier mee. Beide ouders moeten een handtekening zetten en bij de aanvraag is een geldig legitimatiebewijs van beide ouders onmisbaar. Het kind moet persoonlijk aanwezig zijn bij de aanvraag en het afhalen.