Zoekresultaat 1 - 5 van 5 resultaten

  • Iets verloren of gevonden

    Als u iets gevonden of verloren heeft, meldt u dit via verlorenofgevonden.nl. Een gevonden paspoort, identiteitskaart of rijbewijs brengt u naar het Stadskantoor.

  • Paspoort

    Een paspoort aanvragen kan alleen op afspraak in het Stadskantoor. U betaalt tijdens de afspraak. Ook hebben wij tijdens de afspraak uw vingerafdruk en handtekening nodig. Na 5 werkdagen kunt u uw paspoort ophalen in het Stadskantoor. Voor het ophalen hoeft u geen afspraak te maken.

  • Identiteitskaart

    Een identiteitskaart (ID-kaart) aanvragen kan alleen op afspraak in het Stadskantoor. U betaalt tijdens de afspraak. Ook hebben wij tijdens de afspraak uw vingerafdruk en handtekening nodig. Na 5 werkdagen kunt u uw ID-kaart ophalen in het Stadskantoor. Voor het ophalen hoeft u geen afspraak te maken

  • Bibob-onderzoek

    De gemeente onderzoekt bij bepaalde aanvragen voor vergunningen of subsidies, bij inschrijvingen voor overheidsopdrachten (aanbestedingen) en bij vastgoedtransacties of de aanvrager en zakelijk betrokkenen integer zijn. Dit heet een Bibob-onderzoek. De gemeente past hiermee de Wet Bibob (Wet Bevordering integriteitsbeoordelingen door het openbaar bestuur) toe. Hoe de gemeente de Wet Bibob toepast, kunt u lezen in het Bibob-beleid.

  • Handtekening legaliseren

    Moet u bewijzen dat uw handtekening van u is, dan kunt u uw handtekening laten legaliseren. U zet dan uw handtekening op een document bij de gemeente. De gemeente bevestigt dat dit dezelfde handtekening is als die op uw identiteitsbewijs. Maak een afspraak voor het legaliseren van uw handtekening.