Zoekresultaat 1 - 6 van 6 resultaten

  • Briefadres

    Als u geen woonadres in Nederland hebt, kunt u zich inschrijven met een briefadres op het adres van iemand die u kent. Zo kunt u belangrijke post van de overheid en andere instanties toch ontvangen. U moet dit aanvragen bij de gemeente.

  • Adresonderzoek aanvragen

    Staat er iemand op uw adres ingeschreven die er niet (meer) woont? Dan kunt u een adresonderzoek aanvragen bij de gemeente. De gemeente zoekt dan uit wat het juiste adres is van deze persoon.

  • Legaliseren handtekening

    Met het legaliseren van uw handtekening bewijst u dat een handtekening op een document echt van u is.

  • Verhuizing doorgeven

    Gaat u verhuizen? Geef via deze pagina uw verhuizing digitaal door. Vertrekt u voor langere tijd naar het buitenland? Ook uw vertrek naar het buitenland geeft u hier door. 

  • Uittreksel basisregistratie personen (BRP) aanvragen

    In de basisregistratie personen (BRP) staan uw persoonsgegevens, zoals adresgegevens en burgerservicenummer.

  • Vluchtelingen- of vreemdelingenpaspoort aanvragen

    Hebt u een vluchtelingenstatus en wilt u op reis? U hebt een vluchtelingenpaspoort nodig. Hebt u geen status en geen paspoort van uw thuisland maar woont u wel in Nederland? Vraag een vreemdelingenpaspoort aan. Deze soort paspoorten is 5 jaar geldig.