Zoekresultaat 1 - 10 van 10 resultaten

  • Legaliseren handtekening

    Moet u aantonen dat uw handtekening van u is? Dan kunt u uw handtekening laten legaliseren in het gemeentehuis. Daarvoor maakt u online een afspraak:

  • Naamgebruik wijzigen

    Wilt u de achternaam van uw partner gebruiken? Of alleen uw eigen achternaam? Dit regelt u online.

  • Aangifte geboorte

    Binnen 3 werkdagen geeft u de geboorte aan bij de gemeente. U kunt digitaal aangifte doen met uw DigiD.

  • Uittreksel basisregistratie personen (BRP)

    Heeft u een bewijs nodig dat u in de gemeente Westervoort woont? Vraag dan een uittreksel uit de basisregistratie personen (BRP) aan. Daar staan uw naam, adres, geboorteplaats en geboortedatum op. Daarnaast kunt u er andere gegevens op laten zetten. Een uittreksel BRP vraagt u online aan met DigiD. Het uittreksel sturen wij vervolgens binnen twee werkdagen per post naar u toe.

  • Aangifte van overlijden

    Meestal geeft de begrafenisondernemer bij de gemeente aan dat iemand is overleden. Maar als nabestaande kunt u ook zelf aangifte van overlijden doen. Dat doet u in ons gemeentehuis als die persoon in Westervoort is overleden. Dit moet binnen 6 dagen na het overlijden. Voor de aangifte maakt u online een afspraak:

  • Verloren en gevonden voorwerpen

    Voor gevonden of verloren voorwerpen kijkt u op iLost.nl. iLost is de zoekmachine voor alle gevonden en verloren voorwerpen. Zet zelf bijvoorbeeld de tas online die u gevonden heeft of zoek naar de portemonnee die u kwijt bent.

  • Vertrek naar buitenland (emigratie) doorgeven

    Emigreert u naar het buitenland of verwacht u minimaal 8 maanden in het buitenland te gaan wonen? Geef uw emigratie op de dag van vertrek door. Zodra u uw emigratie online doorgeeft, wordt u uitgeschreven uit de gemeente. Doe dit dus op de dag van vertrek. Al in het buitenland? Meld uw vertrek dan zo snel mogelijk toch nog bij de gemeente. De dag van ontvangst van uw melding geldt dan als vertrekdatum. Een datum in het verleden opgeven is niet mogelijk.

  • Verhuizing doorgeven

    Geef uw verhuizing uiterlijk 5 dagen na uw verhuisdatum door aan de gemeente. Gaat u buiten de gemeentegrenzen van Westervoort wonen? Meld dan de verhuizing in uw nieuwe gemeente. Verhuist u naar of binnen Westervoort? Geef de verhuizing dan online, met DigiD door aan de gemeente Westervoort.

  • Bewijs van in leven zijn

    Vraagt uw pensioenfonds of een andere uitkerende instantie om een bewijs dat u in leven bent? Dan kunt u een bewijs van in leven zijn (attestatie de vita) aanvragen. Heeft u een brief van uw pensioenfonds? Dan vraagt u het bewijs gratis aan. Een bewijs van in leven zijn vraagt u online aan met DigiD. Het bewijs sturen wij vervolgens binnen twee werkdagen per post naar u toe.

  • Adresonderzoek

    Denkt u dat er iemand op uw adres staat ingeschreven, maar er niet woont? Ontvangt u post van iemand die niet op uw adres woont? Of denkt u dat op een adres meer personen verblijven dan staan ingeschreven? U kunt dan bij de gemeente een verzoek indienen om een adresonderzoek uit te voeren.