Zoekresultaat 1 - 6 van 6 resultaten

  • Identiteitskaart

    Het aanvragen en ophalen van een identiteitskaart doet u zelf, bij de gemeente waar u staat ingeschreven. U betaalt bij de aanvraag. De identiteitskaart ligt na 5 werkdagen voor u klaar.

  • Paspoort

    Het aanvragen en ophalen van een paspoort doet u zelf, bij de gemeente waar u staat ingeschreven. U betaalt bij de aanvraag. Het paspoort ligt na 5 werkdagen voor u klaar.

  • Vluchtelingenpaspoort

    Een vluchtelingenpaspoort is een paspoort speciaal voor vluchtelingen. Dit paspoort is overal ter wereld geldig, behalve in het land waarvan u de nationaliteit heeft. Ook kunt u het vluchtelingenpaspoort in Nederland gebruiken als een geldig identiteitsbewijs.

  • Verhuizing doorgeven

    Verhuist u binnen de gemeente Renkum? Of verhuist u vanuit een andere Nederlandse gemeente naar gemeente Renkum? Geef uw verhuizing door vanaf 28 dagen vóór uw verhuizing tot uiterlijk 5 dagen na uw verhuizing. Dat kan online of aan de balie in het gemeentehuis.

  • Bewijs van in leven zijn

    Een bewijs van in leven zijn is een schriftelijke verklaring dat u in leven bent. Pensioenfondsen of andere uitkerende instanties kunnen hier om vragen. Er zijn 2 soorten bewijs van in leven zijn.

  • Geheimhouding persoonsgegevens

    De gemeente houdt uw persoonsgegevens bij in de Basisregistratie Personen (BRP). Verschillende organisaties kunnen deze gegevens ontvangen, afhankelijk van uw persoonlijke situatie. Bijvoorbeeld of u kinderen heeft of een rijbewijs. Als u niet wilt dat bepaalde organisaties uw persoonsgegevens krijgen, kunt u de gemeente om geheimhouding vragen.