Zoekresultaat 1 - 7 van 7 resultaten

  • Bezwaar maken

    Ben je het niet eens met een besluit van het waterschap? En heeft dit besluit gevolgen voor jou of jouw bedrijf? Dan kun je bezwaar maken.

  • Schade melden

    Indien u schade heeft geleden en u van mening bent dat het waterschap hiervoor verantwoordelijk is, dan kunt u de schade hier melden en gemotiveerd aangeven waarom u dit vindt.

  • Een zienswijze indienen

    Ons bestuur neemt allerlei beslissingen. Deze besluiten bereiden we zorgvuldig voor. Als belanghebbende krijgt u in veel gevallen vooraf de gelegenheid ons te laten weten wat u van het te nemen (ontwerp)besluit vindt. 

  • In gebreke stellen

    Het waterschap moet binnen een bepaalde tijd reageren op jouw aanvraag of bezwaar. Gebeurt dat niet? Dan kun je het waterschap daarop aanspreken.

  • Inzien persoonsgegevens (AVG)

    Jouw persoonsgegevens gebruiken we uitsluitend voor het doel waarvoor je ze aan ons hebt gegeven. Je kunt een verzoek doen om je gegevens te bekijken. Persoonsgegevens zijn alle gegevens die over jou gaan. Denk aan: naam, adres. BSN en financiële gegevens zoals je bankrekeningnummer.

  • Bezwaar maken of in beroep gaan

    Ben je het niet eens bent met een besluit van het bestuur van het waterschap? Dan kan je bezwaar maken tegen dat besluit. Je moet een bezwaar binnen zes weken nadat het besluit bekend is gemaakt opsturen. Je kunt ook in beroep gaan. Op deze pagina lees je hoe je dat kan doen.

  • Klacht indienen

    Onze medewerkers en bestuurders proberen hun werk goed te doen. Je mag ons erop aanspreken als je vind dat wij je niet correct behandelen. Kom je er samen of met een leidinggevende niet uit? Dan kan je een officiële klacht indienen. Op deze pagina lees je hoe je dat doet.