Zoekresultaat 1 - 10 van 16 resultaten

  • Verhuizen binnen of naar de gemeente Molenlanden

    Verhuist u van onze gemeente naar een andere gemeente? Geef de verhuizing dan door aan uw nieuwe gemeente. Wij schrijven u dan automatisch uit in onze gemeente.

  • Aangifte geboorte

    Bent u ouder geworden van een kindje? Gefeliciteerd! Als uw kindje thuis in gemeente Molenlanden is geboren, vragen we u graag om digitaal aangifte van geboorte te doen. Dit kan via deze pagina.

  • Bezwaar en beroep

    Bent u het niet eens met een besluit van de gemeente? U kunt dan meestal bezwaar maken tegen dat besluit.

  • Identiteitskaart

    Wilt u een identiteitskaart aanvragen? U regelt de aanvraag van uw reisdocument het snelst door deze online voor te bereiden. U betaalt met iDEAL.

  • Vreemdelingenpaspoort

    Woont u in Nederland, heeft u geen Nederlandse nationaliteit, maar wel een Nederlandse verblijfsvergunning type I of II? Dan kunt u een vreemdelingenpaspoort aanvragen. Maak hiervoor een afspraak met de gemeente.

  • Vluchtelingenpaspoort

    Woont u in Nederland, heeft u geen Nederlandse nationaliteit en heeft u een verblijfsvergunning type III of IV? Dan kunt u een vluchtelingenpaspoort aanvragen. Maak hiervoor een afspraak met de gemeente. Na de aanvraag duurt het ongeveer 6 werkdagen voordat uw vluchtelingenpaspoort gereed is.

  • Paspoort kwijt of gestolen

    Bent u uw paspoort kwijt of is deze gestolen? Geef de vermissing direct aan bij de gemeente om misbruik van het document te voorkomen. Dit kan online. Na de aangifte wordt uw paspoort of identiteitskaart geblokkeerd. U vraagt met deze procedure géén nieuw paspoort of nieuwe identiteitskaart aan, maar geeft alleen de vermissing of diefstal door. U kunt dit online regelen met uw DigiD.

  • Bewijs van in leven zijn

    Een bewijs van in leven zijn is een schriftelijke verklaring dat u in leven bent. Staat u in Molenlanden ingeschreven, vraag het bewijs dan online aan. Heeft u het bewijs nodig voor een pensioenfonds? Neem dan via 088 75 15 000 contact met ons op voor het maken van een afspraak. In een aantal gevallen wordt het bewijs dan namelijk gratis verstrekt.

  • Afschrift burgerlijke stand

    De gemeente legt belangrijke gebeurtenissen in uw leven vast in een officieel document, een akte. Elke akte blijft in de gemeente waar de gebeurtenis heeft plaatsgevonden. U kunt van de volgende akten een kopie (ook wel: afschrift) bestellen: geboorteakte, huwelijksakte, akte van geregistreerd partnerschap en overlijdensakte.

  • Identiteitskaart kwijt of gestolen

    Bent u uw identiteitskaart kwijt of is deze gestolen? Geef de vermissing direct aan bij de gemeente om misbruik van het document te voorkomen. Dit kan online. Na de aangifte wordt uw identiteitskaart geblokkeerd. U vraagt met deze procedure géén nieuwe identiteitskaart aan, maar geeft alleen de vermissing of diefstal door: