Zoekresultaat 1 - 10 van 13 resultaten

  • Klacht over een medewerker

    Bent u niet tevreden over hoe u bent behandeld? Dan kunt u een klacht indienen

  • Verhuizing doorgeven

    Ga je verhuizen? Dan hoef je je adreswijziging vaak niet aan ons door te geven. Maar soms willen we dit wel graag weten.

  • Bezwaar tegen de belastingaanslag

    Het kan voorkomen dat de aanslag niet terecht is. U kunt dan binnen zes weken bezwaar indienen.

  • Nationale ombudsman

    Nationale ombudsman

  • Een klacht indienen

    Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht indienen.

  • Bezwaar maken tegen belastingaanslag

    Als je het niet eens bent met de aanslag voor de waterschapsbelasting, dan kun je bezwaar maken.

  • Nadeelcompensatie

    Bij ons werk en onze besluiten proberen we schade altijd te voorkomen. Maar soms is er toch schade. Zelfs als we volgens de wet werken en geen fouten maken. Je kunt ons dan vragen om deze schade te vergoeden. Dat noemen we nadeelcompensatie. Wij betalen niet altijd geld bij nadeelcompensatie. Soms nemen we maatregelen of passen we dingen aan om de schade te beperken of te herstellen.

  • Klacht over het gedrag van onze bestuurders of medewerkers

    Heb je een klacht over het gedrag van de bestuurders of medewerkers van Waterschap Aa en Maas? Dan horen we dat graag.

  • Zienswijze indienen

    Wil je jouw mening geven over een ontwerpbesluit? Dan kun je een zienswijze indienen. Jouw zienswijze nemen we mee in de besluitvorming.

  • Klacht melden over gedrag van personeel en bestuurders

    Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze service. Ben je slecht geholpen of beledigd door iemand van het waterschap? Meld dit dan bij ons door een klacht in te dienen. Samen zoeken we naar een oplossing.