Zoekresultaat 1 - 5 van 5 resultaten

  • Paspoort of identiteitskaart aanvragen

    Uw aanvraag start u aan het loket in het stadhuis. Vraagt u een paspoort of ID-kaart aan voor uw kinderen? Dan moeten ze mee bij het aanvragen. Na uw bezoek kunt u na maximaal 5 werkdagen uw nieuwe paspoort of ID-kaart afhalen. Zodra uw paspoort of ID-kaart klaarligt, sturen wij een e-mail. U kunt uw paspoort of ID-kaart laten bezorgen (thuis of op een ander adres) of bij ons ophalen. Kinderen moeten ook zelf hun paspoort of ID-kaart ophalen. Voor het ophalen van uw paspoort of ID-kaart hoeft u géén afspraak te maken. Vergeet niet om uw oude (in te leveren) document(en) mee te nemen.

  • Afvalcontainer aanvragen

    Via het burgerportaal vraagt u een nieuwe container aan. Dit gebruikt u ook als uw container vervangen moet worden of als uw container gerepareerd moet worden. Gebruik hiervoor de knop hieronder, inloggen doet u met uw postcode en huisnummer.

  • Gevonden of verloren voorwerpen

    Heeft u iets verloren of gevonden in de gemeente Assen? Geef dit digitaal door, dat gaat als volgt:

  • Bezwaar maken

    De gemeente kan een besluit nemen waar u het niet mee eens bent. Bijvoorbeeld als uw aanvraag voor een subsidie of vergunning is afgewezen. Of u bent het niet eens met de vergunning die uw buurman heeft gekregen. U kunt dan bezwaar maken.

  • Meldpunt Openbare Ruimte

    Lantaarnpaal defect? Fietswrak? Zwerfvuil? Onkruid? Stoeptegels los? Gevaarlijke verkeerssituatie? Meld het bij de gemeente. U kunt uw melding direct online doorgeven.