Zoekresultaat 1 - 7 van 7 resultaten

  • Overlijden

    Aangifte van overlijden doet u in de gemeente van overlijden. Als uitvaartverzorger kunt online een melding aan ons doorgeven. Wilt u als nabestaande zelf aangifte van overlijden doen? Maak dan met ons een afspraak. 

  • Uittreksel Basisregistratie Personen (BRP)

    Een uittreksel uit de Basisregistratie Personen (BRP ) is een bewijs dat u staat ingeschreven in de gemeente.

  • Verhuizing melden

    Gaat u verhuizen? Meld dit niet later dan vijf dagen na de adreswijziging bij de gemeente waar u gaat wonen. Verhuist u binnen onze gemeente, dan blijft u natuurlijk ingeschreven. Alleen uw adres wordt gewijzigd.

  • Rijbewijs

    Een rijbewijs vraagt u aan bij de gemeente waar u staat ingeschreven. Dat kan op twee manieren. Maak hiervoor een afspraak. Gaat het om een verlenging van het rijbewijs, dan kunt u ook online aanvragen via de RDW.

  • Paspoort

    Een paspoort is tien jaar geldig voor volwassenen. Het paspoort is vijf jaar geldig voor minderjarigen. Paspoorten bevatten een chip waarin ook uw vingerafdrukken zijn opgenomen. Deze vingerafdruk nemen wij bij het aanvragen van het paspoort op. Iedereen vanaf 14 jaar is verplicht zich te kunnen legitimeren.

  • Uittreksel burgerlijke stand

    Een uittreksel van de burgerlijke stand is een schriftelijk bewijs van: Geboorte Huwelijk Echtscheiding Partnerschapsregistratie Ontbinding partnerschap Overlijden

  • Identiteitskaart

    Een Nederlandse identiteitskaart is tien jaar geldig voor volwassenen en vijf jaar voor minderjarigen. Iedereen vanaf 14 jaar is verplicht zich te kunnen legitimeren.