Zoekresultaat 11 - 20 van 24 resultaten

  • Verzoek om informatie (Woo)

    Waterschap Brabantse Delta wil u zo goed mogelijk informeren. We geven informatie over beleid en uitvoering, bijvoorbeeld via deze website en het verspreiden van folders en brochures. Wilt u nog iets anders weten? Dan kunt u een verzoek tot openbaarmaking

  • Melding doen over water

    Ruik of zie je iets vreemds in of rondom het water? Bijvoorbeeld een vervuilde sloot of dode dieren, zoals vissen? Heb je last van één van onze installaties? Maak een melding.

  • Ter inzage leggen

    Nadat een ontwerpbesluit bekend is, legt waterschap Brabantse Delta dit voor een periode van zes weken ter inzage. Zodat belanghebbenden tegen het ontwerpbesluit hun zienswijzen kenbaar kunnen maken.

  • Klacht indienen algemeen

    Zie je iets waar wij voor in actie moeten komen? Dan kun je dit melden.

  • Nadeelcompensatie aanvragen

    Vindt u dat u schade of nadeel heeft als gevolg van werkzaamheden van het waterschap? Bijvoorbeeld door een vernattingsproject of waardevermindering van een woning door verminderd uitzicht bij dijkverhoging? Dan kunt u hiervoor, afhankelijk van de omstandigheden, compensatie aanvragen.

  • Toepassen grond of steenachtige bouwstof

    Het Besluit bodemkwaliteit geeft regels voor het toepassen van grond, baggerspecie en steenachtige bouwstoffen (zoals stortsteen, beton of bakstenen) op of in de bodem en in oppervlaktewater.

  • Kwijtschelding waterschapsbelasting aanvragen

    U kunt een verzoek tot kwijtschelding indienen als u de waterschapsbelasting niet kunt betalen.

  • Zienswijze indienen

    Wil je jouw mening geven over een ontwerpbesluit? Dan kun je een zienswijze indienen. Jouw zienswijze nemen we mee in de besluitvorming.

  • Aanpassen persoonsgegevens (AVG)

    Kloppen jouw persoonsgegevens niet (meer)? Bijvoorbeeld je adres, telefoonnummer of geboortedatum. Dan kun je ons vragen deze aan te passen. 

  • Klacht melden over gedrag van personeel en bestuurders

    Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze service. Ben je slecht geholpen of beledigd door iemand van het waterschap? Meld dit dan bij ons door een klacht in te dienen. Samen zoeken we naar een oplossing.