Zoekresultaat 11 - 17 van 17 resultaten

  • Milieu-informatie, aanvraag

    Wilt u meer specifieke informatie over het milieu ontvangen van het waterschap? Dan kunt u daarvoor een verzoek indienen.

  • Nationale ombudsman

    U kunt een klacht indienen bij de Nationale ombudsman als u niet tevreden bent met het gedrag of de werkwijze van (ambtenaren) van een overheidsinstantie. Een overheidsinstantie is bijvoorbeeld een ministerie, gemeente, provincie, waterschap, de politie, de Sociale Verzekeringsbank of de Informatie Beheer Groep.

  • Wet open overheid (Woo), verzoek

    Wilt u andere informatie van het waterschap ontvangen dan die u op onze website of een andere manier kunt vinden? Dan kunt u een informatieverzoek of een Woo-verzoek indienen.

  • Afspraak met het archief

    Wanneer u belangstelling hebt voor de archieven van het waterschap willen wij u graag helpen. We willen u wel vragen met een aantal huisregels rekening te houden.

  • Nadeelcompensatie, aanvraag

    Vindt u dat u schade hebt ondervonden als gevolg van de taakuitoefening van het waterschap? Bijvoorbeeld waardevermindering van een woning door dijkverzwaring, verminderd uitzicht of omzetverlies voor uw bedrijf? Dan kunt u nadeelcompensatie aanvragen.

  • Register van het waterschap, inzage

    Wanneer u met het oog op verkiezingen van het waterschapsbestuur wilt weten of u al dan niet behoorlijk bent opgenomen in het register van stemgerechtigden, kunt u kosteloos inlichtingen uit dat register opvragen. Het register wordt bijgehouden door het dagelijks bestuur van het waterschap. Een uittreksel uit het register is tegen betaling van kosten verkrijgbaar.

  • Kwijtschelding

    Indien u uw aanslag zuiveringsheffing en/of watersysteemheffing ingezetenen niet kunt betalen, kunt u hiervoor kwijtschelding aanvragen.