Zoekresultaat 11 - 20 van 35 resultaten

  • Niet-werkend verkeerslicht

    Een niet-werkend verkeerslicht of voetgangerslicht meldt u online. U geeft de locatie aan en wat er aan de hand is. Hebt u een foto, dan is het handig als u die meestuurt. Wij kunnen het probleem dan vaak sneller oplossen. Bel onze meldkamer als het defect direct gevaar oplevert.

  • Wegwerkzaamheden

    Op het Bereikbaarheidsportaal vindt u een kaart met de huidige en geplande wegwerkzaamheden en informatie over de bereikbaarheid in de stad. U kunt linksboven zoeken naar een specifieke straat of inzoomen op de kaart.

  • Fietsenstallingen

    Met de fiets naar de binnenstad of het station? Parkeer hem gratis en veilig in een openbare fietsstalling. Alleen als u uw fiets buiten openingstijden laat staan, betaalt u soms een nachttarief. Het parkeren van een bak-, brom- of snorfiets kost vaak ook overdag geld. Ga naar haarlembereikbaar.com voor een overzicht van alle fietsstallingen met meer informatie zoals openingstijden, voorzieningen en aantal plekken.

  • Verkeerd geparkeerde auto, fiets of ander voertuig

    Bij overlast van een verkeerd of gevaarlijk geparkeerd voertuig belt u onze meldkamer. Er komt dan zo snel mogelijk een handhaver. Gaat het om een gevaarlijke situatie en is onze meldkamer niet bereikbaar, dan belt u de politie op 0900 88 44. Minder urgente problemen kunt u online doorgeven. Bijvoorbeeld als er regelmatig foutparkeerders in uw straat staan of geparkeerde fietsen de doorgang blokkeren.

  • Інформаційна підтримка для біженців з України

    В інформаційному центрі за адресою Zijlsingel 1 ви можете поставити всі питання та попросити про допомогу. Представники Червоного Хреста, організації по роботі з біженцями та муніципальної служби охорони здоров'я (GGD) зустрінуть вас та спробують якнайкраще допомогти вам. Це може бути практична допомога та організація необхідних процесів. Проте ви можете також поговорити про ваші хвилювання та про те, що вам довелося пережити. Години роботи: з понеділка по п'ятницю від 9:00 до 16:00. Зв'язатися можна за телефоном 06-38 68 80 44.

  • Overlast en drukte op het water

    Bij overlast op het water belt u onze meldkamer. Zoals bij een boot die te snel vaart of waar harde muziek vandaan komt. Maar ook mensen die van de brug springen of zwemmen waar dit niet mag. Of als het zo druk op het water is dat de veiligheid in het gevaar komt. Is er politie nodig, dan belt u 0900 88 44 of 112 bij een noodsituatie. Minder urgente overlast op en rond het water meldt u online.

  • Медичне обслуговування та страхування

    Якщо вам необхідна медична чи психологічна допомога, ви можете звернутися до контактної особи в муніципальному притулку, або до сімейного лікаря вашої приймаючої сім'ї.

  • Afvalwijzer

    De afvalwijzer vindt u op de website van Spaarnelanden. Vul uw postcode en huisnummer in en u ziet wanneer welke afvalcontainer geleegd wordt. En welk afval in welke container moet. U kunt de afvalkalender voor uw adres ook downloaden en uitprinten.

  • Zorgfraude melden

    Denkt u dat iemand onterecht zorg of zorggelden krijgt vanuit de Wmo (wet maatschappelijke ondersteuning) of Jeugdwet (bijvoorbeeld als een Pgb, persoonsgebonden budget)? Dan kunt u dit bij ons melden. U kunt de fraude melden zonder uw naam of contactgegevens door te geven. U kunt bij uw melding ook documenten uploaden. Wij gaan vertrouwelijk om met uw melding.

  • Idee of plan

    Wij ontvangen graag uw tips en verbetersuggesties voor de stad of uw wijk. Dat mag over alles gaan. U kunt hulp of subsidie vragen om uw idee zelf uit te voeren. Of ons vragen ermee aan de slag te gaan. Bent u het niet eens met onze beleidskeuzes, dan horen we graag van u hoe het beter kan. Ook als u een concreet en uitgewerkt plan hebt, horen wij dit graag. Mail het plan en wij nodigen u uit voor een gesprek.