Zoekresultaat 11 - 20 van 23 resultaten

  • Uittreksel Basisregistratie Personen (BRP)

    Heeft u een bewijs nodig dat u in de gemeente Duiven woont? Vraag dan een uittreksel uit de Basisregistratie Personen (BRP) aan. Daar staan uw naam, adres, geboorteplaats en geboortedatum op. Daarnaast kunt u er andere gegevens op laten zetten. Een uittreksel BRP vraagt u online aan met DigiD. Het uittreksel sturen wij vervolgens binnen twee werkdagen per post naar u toe.

  • Verklaring Omtrent Gedrag

    U heeft een VOG bijvoorbeeld nodig als u gaat werken in de kinderopvang of het onderwijs, of als u een wapenvergunning aanvraagt. Ook uw aanstaande werkgever of een instantie kan vragen om een Verklaring Omtrent het Gedrag. Een VOG vraagt u aan in het gemeentehuis. Maak daarvoor een afspraak en neem het volledig ingevulde aanvraagformulier mee.

  • Uittreksel burgerlijke stand

    Heeft u een bewijs nodig van bijvoorbeeld uw geboorte, huwelijk of echtscheiding? Vraag dan een uittreksel burgerlijke stand aan in de gemeente waar de gebeurtenis heeft plaatsgevonden. U krijgt dan een kopie van de officiƫle akte. Een uittreksel burgerlijke stand vraagt u online aan met DigiD. Het uittreksel sturen wij vervolgens binnen twee werkdagen per post naar u toe.

  • Zakenpaspoort

    Reist u veel? En hebt u meer ruimte in uw paspoort nodig voor douanestempels en visa? Dan kunt u een zakenpaspoort aanvragen. Dit paspoort is dikker dan een gewoon paspoort, namelijk 66 pagina's in plaats van 34 pagina's. Een zakenpaspoort vraagt u persoonlijk aan in het gemeentehuis. U maakt daarvoor eerst online een afspraak.

  • Verhuizing doorgeven

    Geef uw verhuizing uiterlijk 5 dagen na uw verhuisdatum door aan de gemeente. Gaat u buiten de gemeentegrenzen van Duiven wonen? Meld dan de verhuizing in uw nieuwe gemeente. Verhuist u naar of binnen Duiven? Geef de verhuizing dan online, met DigiD, door aan de gemeente Duiven.

  • Adresonderzoek

    Denkt u dat er iemand op uw adres staat ingeschreven, maar er niet woont? Ontvangt u post van iemand die niet op uw adres woont? Of denkt u dat op een adres meer personen verblijven dan staan ingeschreven? U kunt dan bij de gemeente een verzoek indienen om een adresonderzoek uit te voeren.

  • Bewijs van in leven zijn

    Vraagt uw pensioenfonds of een andere uitkerende instantie om een bewijs dat u in leven bent? Dan kunt u een bewijs van in leven zijn (attestatie de vita) aanvragen. Heeft u een brief van uw pensioenfonds? Dan vraagt u het bewijs gratis aan. Een bewijs van in leven zijn vraagt u online aan met DigiD. Het bewijs sturen wij vervolgens binnen twee werkdagen per post naar u toe.

  • Aangifte van overlijden

    Meestal geeft de begrafenisondernemer bij de gemeente aan dat iemand is overleden. Maar als nabestaande kunt u ook zelf aangifte van overlijden doen. Dat doet u in ons gemeentehuis, als die persoon in Duiven is overleden. Dit moet binnen 6 dagen na het overlijden. Voor de aangifte maakt u online een afspraak.

  • Geheimhouding persoonsgegevens

    Wilt u dat de gemeente uw persoonsgegevens niet doorgeeft aan maatschappelijke instellingen? Bijvoorbeeld omdat u in een blijf-van-mijn-lijfhuis zit? Dan kunt u vragen om geheimhouding. Dit vraagt u online aan met DigiD.

  • Verloren en gevonden voorwerpen

    Voor gevonden of verloren voorwerpen kijkt u op iLost.nl. iLost is de zoekmachine voor alle gevonden en verloren voorwerpen. Zet zelf bijvoorbeeld de tas online die u gevonden hebt of zoek naar de portemonnee die u kwijt bent.