Verfijn zoekopdracht
Geselecteerde filters (4)
Zoekresultaat 11 - 20 van 20 resultaten
- Afspraak maken
Gastvrijheid en een goede dienstverlening zijn belangrijk voor de gemeente Tubbergen. U kunt daarom op afspraak terecht bij burgerzaken. Doordat met een afspraak vooraf bekend is waar u voor komt, wordt u meteen door de juiste medewerker geholpen op een tijdstip dat het u schikt.
- Bron: Tubbergen (Gemeente)
- 2023-12-08
- Tweede paspoort
Reist u voor uw beroep veel naar landen die met elkaar in conflict zijn. Of heeft u tijdelijk geen paspoort in verband met een visumaanvraag? Dan kunt u een tweede paspoort aanvragen. Een tweede paspoort vraagt u persoonlijk aan in het gemeentehuis. Een paspoort is 2 jaar geldig. Het is ook mogelijk om uw paspoort te laten bezorgen op een door u te kiezen adres.
- Bron: Tubbergen (Gemeente)
- 2024-02-09
- Identiteitskaart aanvragen
Een identiteitskaart vraagt u persoonlijk aan in het gemeentehuis. Een identiteitskaart voor volwassenen is 10 jaar geldig. Voor jongeren tot 18 jaar is een identiteitskaart 5 jaar geldig. Na 6 werkdagen kunt u het document persoonlijk afhalen of, tegen betaling, later bezorgen. Let op: ook kinderen moeten persoonlijk aanwezig zijn bij de aanvraag en bij het ophalen.
- Bron: Tubbergen (Gemeente)
- 2024-02-09
- Bewijs van in leven zijn
Vraagt uw pensioenfonds of een andere uitkerende instantie om een bewijs dat u in leven bent? Dan kunt u een bewijs van in leven zijn (attestatie de vita) aanvragen bij de gemeente waar u woont. U moet hier voor naar het gemeentehuis komen.
- Bron: Tubbergen (Gemeente)
- 2024-02-09
- Paspoort aanvragen
Een paspoort vraagt u persoonlijk aan in het gemeentehuis. Een paspoort voor volwassenen is 10 jaar geldig. Voor jongeren tot 18 jaar is een paspoort 5 jaar geldig. Na 6 werkdagen kunt u het document persoonlijk afhalen of, tegen betaling, laten bezorgen. Let op: ook kinderen moeten persoonlijk aanwezig zijn bij de aanvraag en bij het ophalen.
- Bron: Tubbergen (Gemeente)
- 2024-02-09
- Geheimhouding persoonsgegevens
U kunt de gemeente verzoeken om niet zomaar uw gegevens geheim te houden. Het is niet mogelijk om voor alle instanties uw gegevens geheim te houden, maar u kunt de verstrekking van de gegevens wel beperken.
- Bron: Tubbergen (Gemeente)
- 2024-02-09
- Verklaring Omtrent Gedrag (VOG)
U hebt een Verklaring omtrent gedrag (VOG) bijvoorbeeld nodig als u gaat werken in de kinderopvang of het onderwijs, of voor het verkrijgen van een bepaalde vergunning. Als uw werkgever of de organisatie eHerkenning heeft, kunt u een VOG met DigiD aanvragen. Dat is sneller en goedkoper. Zonder eHerkenning moet u het aanvraagformulier downloaden, volledig invullen en naar het gemeentehuis komen. U kunt ook iemand machtigen om de VOG voor u aan te vragen.
- Bron: Tubbergen (Gemeente)
- 2024-02-09
- Overlijden
Meestal geeft de begrafenisondernemer bij de gemeente aan dat iemand is overleden. Maar als nabestaande kunt u ook zelf aangifte van overlijden doen. Dat doet u in het gemeentehuis als diegene in de gemeente Tubbergen is overleden. Aangifte van overlijden moet binnen 6 dagen na het overlijden worden gedaan.
- Bron: Tubbergen (Gemeente)
- 2024-02-09
- Aankoop groen- of reststroken
Op 10 november 2020 heeft de gemeenteraad het Kwaliteitsplan Openbaar Groen (KOG) vastgesteld. Hierdoor is het voor inwoners en bedrijven in bepaalde situaties mogelijk om gemeentelijke groen- of reststroken welke aan hun percelen grenzen, aan te kopen.
- Bron: Tubbergen (Gemeente)
- 2024-01-12
- Verhuizing doorgeven
Gaat u verhuizen binnen de gemeente of vestigt u zich in onze gemeente? Geef uw verhuizing niet eerder dan 4 weken, maar uiterlijk 5 dagen na uw verhuisdatum door aan de gemeente.
- Bron: Tubbergen (Gemeente)
- 2024-02-09