Zoekresultaat 11 - 20 van 23 resultaten

  • Zienswijze indienen

    Ben je het niet eens met een ontwerp-besluit? Dien dan een zienswijze in. Op deze pagina lees je hoe dat moet.

  • Nadeelcompensatie

    Bij ons werk en onze besluiten proberen we schade altijd te voorkomen. Maar soms is er toch schade. Zelfs als we volgens de wet werken en geen fouten maken. Je kunt ons dan vragen om deze schade te vergoeden. Dat noemen we nadeelcompensatie. Wij betalen niet altijd geld bij nadeelcompensatie. Soms nemen we maatregelen of passen we dingen aan om de schade te beperken of te herstellen.

  • Verandering woonsituatie doorgeven voor waterschapsbelasting

    Wat moet u doen als uw woonsituatie veranderd? Zoals bij een verhuizing of overlijden?

  • Voorlopige voorziening indienen

    Als u een bezwaarschrift of beroepschrift indient, betekent dit niet dat het besluit waartegen u zich richt niet meer werkt. Als u wilt voorkomen dat dit besluit geheel of gedeeltelijk wordt uitgevoerd, kunt u om een 'voorlopige voorziening' vragen. Hier leest u hoe u een voorlopige voorziening indient.

  • Klacht indienen algemeen

    Zie je iets waar wij voor in actie moeten komen? Dan kun je dit melden.

  • Nadeelcompensatie aanvragen

    Vindt u dat u schade of nadeel heeft als gevolg van werkzaamheden van het waterschap? Bijvoorbeeld door een vernattingsproject of waardevermindering van een woning door verminderd uitzicht bij dijkverhoging? Dan kunt u hiervoor, afhankelijk van de omstandigheden, compensatie aanvragen.

  • Klacht over het gedrag van onze bestuurders of medewerkers

    Heb je een klacht over het gedrag van de bestuurders of medewerkers van Waterschap Aa en Maas? Dan horen we dat graag.

  • Zienswijze indienen

    Wil je jouw mening geven over een ontwerpbesluit? Dan kun je een zienswijze indienen. Jouw zienswijze nemen we mee in de besluitvorming.

  • Aanpassen persoonsgegevens (AVG)

    Kloppen jouw persoonsgegevens niet (meer)? Bijvoorbeeld je adres, telefoonnummer of geboortedatum. Dan kun je ons vragen deze aan te passen. 

  • Klacht melden over gedrag van personeel en bestuurders

    Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze service. Ben je slecht geholpen of beledigd door iemand van het waterschap? Meld dit dan bij ons door een klacht in te dienen. Samen zoeken we naar een oplossing.