Zoekresultaat 211 - 220 van 227 resultaten

  • Gehandicaptenparkeerplaats aanvragen

    Hoe werkt het Digitaal Online gehandicaptenparkeerplaats aanvragen Schriftelijk Stuur het aanvraagformulier (pdf, 57 kB) inclusief bijlagen naar info@ijsselstein.nl of aan de gemeente IJsselstein, Postbus 26, 3400 AA IJsselstein en zorg voor de volgende bijlagen: Een kopie van beide zijden van de Europese gehandicaptenparkeerkaart; Een kopie van het kentekenbewijs van het voertuig waarvoor de parkeerplaats wordt aangevraagd; Als u de bestuurder bent, een kopie van een geldig rijbewijs; Als u aanvraag doet voor een parkeerplek dichtbij uw werk: een verklaring van uw werkgever met daarin een bevestiging dat u op die locatie werkt, wat uw werktijden zijn en een uitleg waarom het realiseren van een parkeerplaats op het terrein van de werkgever niet mogelijk is. Persoonlijk Of geef uw aanvraagformulier (pdf, 57 kB) inclusief bijlagen af bij de receptie op het stadhuis. Soort gehandicaptenparkeerplaats Kosten Gehandicaptenparkeerplaats * (aanvraag € 185,85* + plaatsen bord op parkeerplaats € 260,05) € 445,90 Geen parkeerplaats aanwezig en de gemeente moet een nieuwe parkeerplaats aanleggen * (aanvraag € 185,85* + realiseren parkeerplaats € 1.239,60) € 1425,45 Voor het verplaatsen van een reeds verkregen gehandicaptenparkeerplaats als gevolg van een binnengemeentelijke verhuizing wordt een bedrag geheven € 185,85 Voor het wijzigen van het kenteken(bord) bij een bestaande gehandicaptenparkeerplaats € 50,00 * Voor het in behandeling nemen van een aanvraag voor een gehandicaptenparkeerplaats betaalt u altijd € 185,85 (ongeacht of de aanvraag wordt toegewezen of wordt afgewezen!) Opzeggen Inwoners van IJsselstein die in het bezit zijn van een gehandicaptenparkeerplaats kunnen die plaats opzeggen. Dit is de verantwoordelijkheid van de inwoner en dit is opgenomen in de destijds afgegeven brief. Er kunnen verschillende redenen zijn om de parkeerplaats op te zeggen: Verhuizing; Niet meer in het bezit van een auto; Niet meer in het bezit van een geldig rijbewijs; Overlijden. Als u de gehandicaptenparkeerplaats wilt opzeggen moet u dat schriftelijk doen. Degene die de gehandicaptenparkeerplaats heeft aangevraagd dient hem ook weer op te zeggen. Alleen in het geval van overlijden mag een contactpersoon dit doen. Zorg ervoor dat het volgende in het verzoekschrift staat: Naam; Adresgegevens; Kenteken; De reden van opzeggen; De handtekening van degene die de parkeerplaats opzegt. Nieuw kenteken Als u een nieuwe auto heeft, moet het kenteken op het bord en de vergunning worden aangepast. Geef dat schriftelijk door en vermeld uw naam, adres en woonplaats in het bericht. Geef het oude en nieuwe kenteken door en stuur een kopie van het nieuwe kenteken mee. Gehandicaptenparkeerkaarten Aanvragen, verlengen, wijzigen of vragen hierover gaat niet via de gemeente IJsselstein. Hiervoor moet u bij P1 (is een landelijk opererend parkeerbedrijf dat parkeervoorzieningen beheert) zijn: P1 088 126 14 60 (tussen 08:30 – 17:00 uur) parkeerseviceijsselstein@p1.nl Meer weten Meer informatie vindt u in de Beleidsregels gehandicaptenparkeerplaats.

  • Vermeerderingsregeling

    Inwoners, onderwijsinstellingen, verenigingen en stichtingen (particulier initiatief) kunnen een beroep doen op deze regeling om opbrengsten van acties voor een project voor ontwikkelingssamenwerking te laten vermeerderen door de gemeente. De gemeente beoordeelt per halfjaar (peildata 1 juli en 1 december) de binnengekomen verzoeken. Het maximum uit te keren bedrag is € 1.500,- per doel. Als er voldoende budget is, dan wordt onderstaande verdeelsleutel toegepast: opbrengsten < € 1.500,- vermeerderen met 100% en opbrengsten > € 1.500,- vermeerderen met maximaal € 1.500,-. Als er meer aanvragen zijn dan het beschikbare subsidieplafond toelaat, geldt het uitgangspunt dat alle aanvragen worden gehonoreerd, maar niet de maximale bijdrage wordt uitgekeerd. Om de vermeerderingsregeling aan te vragen, volgt u de procedure voor een incidentele subsidie ‘Vermeerderingsregeling’. In de vereiste bijlagen vermeldt u de activiteit, de datum waarop de activiteit heeft plaatsgevonden en de opbrengst van de activiteit. Aanvragen incidentele subsidie 'Vermeerderingsregeling’

  • Sportparken en sporthallen

    Online reservering Contact Sportbeheer van de gemeente is bereikbaar via telefoonnummer 030-6861880. Tarieven sporthallen en sportzalen Tarieven Sporthal IJsselhal, 't Heem en De Oever Sporthal IJsselhal, 't Heem en De Oever Kosten 2024 Seizoensbasis per uur € 44,64 Seizoensbasis per daluur € 33,48 Incidenteel per uur € 66,95 Incidenteel per daluur € 50,22   Tarieven Sporthal en sportzaal Poortdijk Halve sporthal en sportzaal Poortdijk Kosten 2024 Seizoensbasis per uur € 22,32 Seizoensbasis per daluur € 16,75 Incidenteel per uur € 33,48 Incidenteel per daluur € 25,12   Tarieven Sporthal De Oever 1/3 deel sporthal De Oever Kosten 2024 Seizoensbasis per uur € 14,87 Seizoensbasis per daluur € 11,17 Incidenteel per uur € 22,32 Incidenteel per daluur € 16,75   Tarieven Sportzaal Zenderpark Sportzaal Zenderpark Kosten 2024 Seizoensbasis per uur € 22,32 Seizoensbasis per daluur € 16,75 Incidenteel per uur € 33,48 Incidenteel per daluur € 25,12   Tarieven halve zaal Zenderpark Halve zaal Zenderpark Kosten 2024 Seizoensbasis per uur € 16,55 Seizoensbasis per daluur € 12,40 Incidenteel per uur € 24,82 Incidenteel per daluur € 18,61   Tarieven Gymzaal WOC Gymzaal WOC Kosten 2024 Seizoensbasis per uur € 19,85 Seizoensbasis per daluur € 14,87 Incidenteel per uur € 29,77 Incidenteel per daluur € 22,32   Tarieven vergaderlokalen 1) Vergaderlokalen 1) Kosten 2024 Instructielokaal sportzaal De Poortdijk € 28,46 Bestuurskamer sporthal de IJsselhal € 19,27   Prijs per dagdeel. Geen BTW Korting 'daluren': maandag tot en met vrijdag tussen 07.30 en 17.00 uur = 25%. Toeslag commercieel gebruik: 200% per uur cq. dagdeel. Gebruik van de vergaderlokalen door de vaste gebruikers van de sporthallen ten behoeve van overleg/vergadering is kosteloos. Tarieven weekend en vrijdagavond In de weekenden en vrijdagavond verhuren wij de binnensportaccommodaties incidenteel. De reden hiervan is dat de verenigingen dan wedstrijdverplichtingen hebben en de zalen maar een beperkt aantal uren/dagen nodig hebben. Wij hanteren voor de IJsselsteinse sportverenigingen, die voor trainingen gebruik maken van onze sportaccommodaties, het seizoenstarief in het weekend. Tarieven buitensportaccommodaties Tarieven Sportpark IJsseloever Sportpark IJsseloever Kosten 2024 Korfbalterrein: seizoensbasis per veld € 6.610,41 Prijs per uur voor scholen en verenigingen uit IJsselstein € 20,37 Handbalterrein: seizoensbasis per veld € 1.255,32 Prijs per uur voor scholen en verenigingen uit IJsselstein € 29,99 Hockeyterrein: seizoensbasis per veld € 6.610,41 Prijs per uur voor scholen en verenigingen uit IJsselstein € 20,37   Tarieven Sportpark Groenvliet Sportpark Groenvliet Kosten 2024 Voetbalcomplex: grasveld seizoensbasis per veld € 4.013,37 Keepershoek (*) € 568,60 Kunstgrasveld seizoensbasis per veld € 6.610,41 Prijs per uur kunstgras voor scholen en verenigingen uit IJsselstein € 20,38 De prijs per uur is zonder het gebruik van kleedkamers, maar inclusief verlichting van de velden. De seizoensprijs is exclusief verlichting van de velden. Huis- en gedragsregels Aanwijzingen van het personeel dienen te allen tijde te worden opgevolgd; Men behandelt elkaar met respect: gewenste en ongewenste intimiteiten en verbaal en/of lichamelijk geweld worden niet getolereerd; De ingebruikgever is op geen enkele wijze aansprakelijk voor diefstal en/of schade en/of gevolgschade van persoonlijke eigendommen en eigendommen van de gebruiker; Het is verboden om sportvloeren te betreden met schoenen die buiten zijn gedragen of op enige wijze sporen op deze vloeren (kunnen) achterlaten; Roken is in het gehele gebouw verboden; Het gebruik en in bezit hebben van soft- en harddrugs, gevaarlijke of hinderlijke stoffen of wapens zijn verboden; Etenswaren en dranken mogen alleen in de horecaruimte(n) worden genuttigd; Kleedkamers moeten na gebruik netjes achtergelaten worden. Dit betekent dat afval in de daarvoor bestemde bakken gedaan moet worden; Opbouwen en opruimen van de benodigde materialen moet binnen de gehuurde tijd gebeuren. Houd rekening met andere gebruikers; Na afloop van de huurtijd kunt u nog 30 minuten in de kleedkamers of, bij onbeheerde accommodaties, in het pand blijven. Overschrijding van deze tijdstermijn wordt in rekening gebracht; Het is gebruiker niet toegestaan publiek tot de kleedkamers en of sportvloer toe te laten; Dieren zijn niet toegestaan, met uitzondering van geleidehonden of hulphonden; Het is niet toegestaan rijwielen en andere vervoermiddelen in de sportaccommodatie te plaatsen en/of te gebruiken, tenzij het vervoermiddelen van mindervaliden betreft; Nooduitgangen moeten te allen tijde vrij worden gehouden van obstakels; Er mag geen gebruik worden gemaakt van de nooduitgangen, blusmiddelen en AED’s, anders dan in geval van nood; Het is niet toegestaan permanente extra lijnen e.d. op de sportvloer of op muren aan te brengen. U wordt als gebruiker van de binnensportaccommodatie geacht op de hoogte te zijn van de “Algemene Voorwaarden gemeentelijke sportaccommodaties in IJsselstein” (pdf, 95 kB). Wij willen graag een goede relatie met onze gebruikers; u kunt uw wensen of opmerkingen melden bij de beheerder: via de mail sportbeheer@ijsselstein.nl of telefonisch via 030-6861880. Zij zijn bereikbaar op doordeweekse dagen tussen 7.30-17.00 uur. Alleen voor noodgevallen zijn zij ook s’avonds tot 21.00 uur en in het weekend bereikbaar. Wij wensen u een plezierig verblijf in deze sportaccommodatie!

  • Daken verduurzamen

    Op de Duurzame Daken Kansenkaart van de provincie Utrecht kunt u zien wat haalbaar is voor uw dak. Subsidies duurzaam dak Vanuit de provincie zijn er verschillende subsidies beschikbaar. Zo ook voor het aanleggen van een hoogwaardig (biodivers) groen dak. Of laat uw dakconstructie versterken, waarna u zonnepanelen kunt laten aanleggen. De subsidie is bedoeld voor rechtspersonen, zoals maatschappelijke organisaties, VvE's, bedrijven, woningcorporaties, stichtingen, sport-, onderwijs- en kennisinstellingen. Weetjes: Zonnepanelen wekken meer energie op zodra deze op een groen dak liggen. Een groen dak zorgt voor isolatie; gratis verkoeling in de zomer en minder stookkosten in de winter. Door te kiezen voor vergroenen, gaat uw dak 2 keer zo lang mee. Een groen dak dempt omgevingsgeluid.

  • Wat doet de gemeente?

    Deze zorgplicht heeft het karakter van een inspanningsverplichting. Dit houdt in dat de gemeente alleen maatregelen in de openbare ruimte hoeft te treffen als er sprake is van structurele grondwateroverlast en alleen als dit doelmatig is. Doelmatig wil zeggen dat de gemeente per situatie een afweging moet maken van kosten en baten. Als er in uw wijk sprake is van een structureel grondwaterprobleem zal de gemeente bekijken of er en zo ja welke maatregelen in de openbare ruimte genomen kunnen worden om het grondwaterprobleem te verhelpen. De aanleg van een drainageleiding in de openbare ruimte die het grondwater afvoert kan een mogelijkheid zijn. Op grond van doelmatigheid legt de gemeente alleen een drainageleiding aan als dit samengaat met het vervangen van het riool. Naast de zorgplicht voor het grondwater is de gemeente verantwoordelijk voor de aanleg en het beheer van riolering op openbaar terrein. Via de riolering wordt ook overtollig grondwater, afvalwater en hemelwater afgevoerd. In het Gemeentelijk Rioleringsplan kunt u hier meer over lezen.

  • Tweede paspoort

    Hoe werkt het Maak een afspraak Neem alle identiteitsbewijzen en paspoorten mee die u nog heeft, ook als ze zijn verlopen; Een pasfoto die voldoet aan de eisen voor pasfoto’s; Een document waarmee u kunt aantonen dat u een tweede paspoort nodig heeft voor zakelijke of beroepsmatige reizen. U kunt hierbij de volgende documenten overleggen: uittreksels van de Kamer van Koophandel, zakelijke contracten, uitnodigingen buitenlandse bedrijven of vergelijkbare documenten. Een brief van de werkgever alleen is niet voldoende; Uw tweede paspoort ligt na 5 werkdagen klaar; Neem uw afhaalbewijs mee. Dit krijgt u na het aanvragen en betalen mee. Spoedaanvraag U kunt uw tweede paspoort met spoed aanvragen. Als uw aanvraag voor 12.00 uur is ingediend kunt u het document de volgende dag ophalen. U betaalt hiervoor een toeslag. Kosten en geldigheid Soort tweede paspoort Normale aanvraag Toeslag spoedaanvraag Geldigheid Tweede paspoort vanaf 18 jaar € 83,85 € 57,05 2 jaar Tweede paspoort t/m 17 jaar € 63,40 € 57,05 2 jaar U betaalt uw tweede paspoort bij uw aanvraag. Paspoort kwijt of gestolen Is uw oude paspoort gestolen of kwijtgeraakt? Meld dit bij de gemeente. U hoeft niet naar de politie. Digitaal melden U kunt direct een nieuw paspoort aanvragen. Bij deze aanvraag tekent u een Verklaring van vermissing bij de gemeente. Ook als u een spoedaanvraag doet. Maak hiervoor online een afspraak onder ‘paspoort vermissing’; Vindt u uw oude paspoort terug? Lever dit dan in bij uw gemeente. Dit paspoort is namelijk niet meer geldig. Verliest u uw paspoort in het buitenland? Doe dan aangifte bij de politie ter plaatse. Meer weten Meer informatie over het tweede paspoort kunt u vinden op de website van de Rijksoverheid.

  • Idee voor mijn buurt

    We willen inwoners van alle leeftijden aanmoedigen om zich vrijwillig in te zetten voor elkaar, de straat, wijk of stad. Vaak kan met een klein bedrag al veel bereikt worden om een straat of buurt fijner te maken. Zoals bijvoorbeeld een straatbarbecue, een opruimactie of een knutselmiddag. Of het vergroenen van de buurt met plantenbakken en/of moestuin of een burendag. Andere ideeën zijn: een niet commerciële wijkmarkt of sport- en speltoernooien. Vraag het initiatievenbudget aan Zo werkt de aanvraag Lever uw idee minstens acht weken voor de activiteit in. De gemeente controleert of uw idee aan de regels voldoet en of er geld beschikbaar is. Lees hier de spelregels Voor buurtfeesten of objecten in de openbare ruimte kan de aanvraag wat langer duren. Bij goedkeuring van uw idee ontvangt u binnen twee weken het geldbedrag op uw rekening. Na uw activiteit moet u aan de gemeente laten weten hoe het is gegaan, als dat kan met enkele foto's. We kunnen deze foto's gebruiken voor ter inspiratie op onze website of in een jaarverslag. Ook vragen we u bonnen en betaalbewijzen op te sturen. Let op: deze initiatieven komen niet in aanmerking: Activiteiten van een groep/club die al via andere wijze subsidie ontvangt. Huur van sportruimte, tenzij het voor een eenmalig sport/speltoernooi is. U kunt ook kijken of uw initiatief in aanmerking komt voor subsidie via FIT IJSSELSTEIN. Speeltuinen, dit wordt op een andere manier georganiseerd. Meer info: www.ijsselstein.nl/Inwoners/Wonen_en_leefomgeving/Speelplekken Hulp bij aanvraag? Stichting Pulse is betrokken bij de initiatieven in de wijk. Een medewerker van Pulse kan u helpen om een goede aanvraag in te leveren. Of helpen als tijdens de uitvoering vragen hebt. Als u zelf de aanvraag doet, neemt de behandelaar van de aanvraag bij vragen of onduidelijkheden contact met u op. Spelregels Belangrijk om te weten voordat u een aanvraag doet. Het initiatief moet: Opgezet zijn door bewoners en voor bewoners. Slechts eenmalig plaatsvinden. Bijdragen aan een betere leefomgeving in de buurt. Gesteund worden door andere buurtbewoners en duidelijk laten zien dat mensen in de wijk hierachter staan. Niet in strijd zijn met gemeentebeleid, zoals een bestemmingsplan. Ten goede komen aan (een deel van) de wijk en dus openbaar zijn. Een eigen financiële of inspanningsbijdrage hebben die in verhouding staat tot het aangevraagde budget. De betrokkenheid en de band tussen bewoners in de wijk verbeteren. Geen commercieel doel hebben. Niet bedoeld zijn voor eten of drinken tijdens straat- of buurtfeesten. Wel kunt u een aanvraag indienen voor materialen. Plaatsvinden in de gemeente IJsselstein. Worden uitgevoerd in het jaar van dat het budget wordt toegekend. Voldoen aan vergunningen of meldingsplicht als dat nodig is voor de activiteit. Een eenmalige uitgave zijn, zonder verdere lopende kosten, zoals abonnementen of onderhoudskosten.

  • Verhuur volkstuinen

    Hoe werkt het Inschrijven: Vul het inschrijfformulier volkstuin in en stuur het samen met een kopie van uw legitimatiebewijs naar de gemeente IJsselstein; afdeling administraties/beschikkingen, Postbus 26, 3400 AA IJsselstein. Wijzigen: Heeft u een wijziging of wilt u opzeggen? Geef dit schriftelijk door aan de gemeente Overdragen: Wilt u overdragen? U mag uw volkstuin niet overdragen aan iemand anders of aan een bekende. De gemeente werkt met wachtlijsten. Zodra er een volkstuin vrij komt, wordt deze toegewezen aan de eerstvolgende op de wachtlijst. Kosten De huur van een volkstuin bedraagt in 2024 € 1,26 per m2. Jaarlijks wordt dit tarief verhoogd met de Consumentenprijsindex (CPI), ontleend aan het CBS (Centraal Bureau voor de Statistiek). Meer weten Alle regels staan in de huurovereenkomst die door u en de gemeente wordt ondertekend. Voor meer informatie over de verhuur van volkstuinen, neemt u contact op met de gemeente via 14 030.

  • Melding openbare ruimte

    Klik op de onderstaande link om een formulier in te vullen. Daarmee kunt u ons laten weten waar u overlast van heeft. Denk aan: een scheefliggende stoeptegel, een foutgeparkeerde auto, een verstopte riolering, onkruid, hondenpoep, struiken die we moeten snoeien of overlast van anderen. Online melding doorgeven aan de gemeente Tip: doet u vaak een melding? Maak dan een snelkoppeling naar het formulier op het startscherm van uw telefoon of tablet. Dan bent u voortaan in 1 klik bij het meldformulier. Spoed Soms kan een melding niet wachten. In de volgende gevallen heeft u snel contact: Bij levensgevaar of een misdrijf Is er iemand in levensgevaar of bent u getuige van een misdrijf of het voorbereiden van een inbraak of diefstal? Bel dan 112. Heeft uw melding geen spoed, maar is wel politie nodig? Bel dan met 0900 8844. Is er sprake van schade aan de buitenruimte of een gevaarlijke situatie? Bel dan met de piketdienst van de gemeente op 14 030. Andere meldingen Soms zijn andere organisaties verantwoordelijk voor het opvolgen van een melding. Als dat zo is, sturen wij de melding door en informeren we de melder. Hieronder ziet u waar u direct kunt melden en waarover: Afval, ongedierte en straatreiniging Meldingen over afvalinzameling, zwerfafval, straatvuil, grofvuil, plaagdierbestrijding en straatreiniging kunt u kwijt bij RMN via deze link of bel met 0900 603 92 22 (maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 12:30 uur) of stuur een e-mail aan info@rmn.nl. Straatverlichting Neem hiervoor contact op met Citytec via deze link of bel met 088 100 27 31. Lees verder over straatverlichting. Gas of elektra Neem hiervoor contact op met Stedin. Via deze link vindt u hierover meer informatie. Waterleiding Neem hiervoor contact op met Vitens. Via deze link vindt u hierover meer informatie. Sneltram Neem hiervoor contact op met de Provincie Utrecht. Via deze link vindt u hierover meer informatie.

  • De burgemeester over GIJS

    In 2014 maakte ik mijn eerste wandeling door IJsselstein. Vele oude straatjes, een molen, twee monumentale kerken, culturele evenementen en veel ondernemerszin. Een bruisende stad met een dorpse sfeer. Als geschiedenisfanaat was ik direct verkocht. In september 2015 werd ik aangesteld als burgemeester. Mijn ambitie: deze verborgen parel verder op de kaart zetten, samen met onze trotse inwoners en ondernemers. De sfeer die je in de stad proeft, zie je terug op het gemeentehuis. Hier werken bevlogen medewerkers die onze stad nog mooier willen maken. En daar hebben we wél versterking voor nodig. Cultuur, geschiedenis en ondernemerszin zijn kenmerkend voor IJsselstein. Die combinatie zorgt voor een unieke sfeer, die je als werknemer ook terugziet in het stadhuis. Een warme, enthousiaste groep mensen die mooie initiatieven van de grond krijgt. Ik vertel je er graag meer over. Een stad vol verhalen Net als onze inwoners draag ik onze stad een warm hart toe. Geschiedenis en cultuur zijn onze 'unique selling points'. Ruim 34.000 inwoners, veel ondernemers en de gemeente brengen deze geschiedenis graag tot leven. Bijvoorbeeld met prachtige evenementen en tradities, zoals de jaarlijkse 'Kerstavond van mevrouw Klein Sprokkelhorst'. Een poëtische culturele winteravond waarop de legende van deze historische dame wordt herbeleefd. Dit zie je nergens anders. En het mooie is, we ontdekken steeds meer. In 2017 hoorde ik dat archeologen oude beerputten aan het blootleggen waren. Archeologie is een hobby van mij, daarom ben ik meteen op ze afgestapt. Of ze nog hulp konden gebruiken. Even later stond ik samen met hen te graven, een mooie ervaring. En een gave vondst: ik ontdekte een kanonskogel uit de middeleeuwen. IJsselstein is meerdere keren belegerd geweest. Leuk dus om met deze vondst de geschiedenis een beetje te laten herleven. Wij-gevoel Goed, je merkt dat de IJsselsteiners deze trots en passie op mij hebben overgedragen. En ik ben niet de enige, ook op het gemeentehuis leeft onze stad. Iedereen die hier werkt, IJsselsteiner of niet, is enthousiast over de unieke sfeer en mentaliteit. Samen hebben we dus iets gemeen, en dat zorgt voor een wij-gevoel op de werkvloer. De gemeente zet zich graag in voor nieuwe ideeën en initiatieven van onze inwoners. De cohesie is sterk, in onze wijken én in het gemeentehuis. Open en gelijkwaardig Wat ik vaak van collega's hoor, is dat de omgangscultuur in de gemeente zo prettig is. We kennen elkaar, maken een praatje en lopen bij elkaar binnen. Mijn deur staat ook altijd open en ik loop regelmatig door het stadhuis. Dit maakt werken leuker én efficiënter. Als collega krijg je hier alle ruimte om jezelf te ontwikkelen én op je eigen manier te werken. In onze flexruimtes, met andere afdelingen of af en toe thuis. Jong talent en ervaren vaklui leren van elkaar. Verder maken we veel plezier. We vieren successen samen, met uitjes, borrels en activiteiten. Bij GIJS is altijd wel iets te beleven. Wat is jouw drive? Op dit moment is er bij GIJS ruimte. Voor jouw enthousiasme, talenten en ideeën. Wil je weten of een baan bij GIJS bij jou past? Maak eens een wandeling door onze mooie binnenstad. En neem een kijkje bij onze vacatures. Denk jij: ik heb zin om iets nieuws te doen? Solliciteer! Doe het gewoon, op jouw eigen manier. Ik verzeker je, na een speeddate met GIJS ben jij – net als ik – ook verkocht. Ontdek onze vacatures