Zoekresultaat 21 - 30 van 42 resultaten

  • Nationale ombudsman

    Nationale ombudsman

  • Meldpunt aanbesteden

    Meldpunt aanbesteden.

  • Bezwaarschriftencommissie

    De commissie beoordeelt naar aanleiding van ingediende bezwaren de besluiten aan de geldende regelgeving

  • Een klacht indienen

    Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht indienen.

  • Bezwaar maken tegen belastingaanslag

    Als je het niet eens bent met de aanslag voor de waterschapsbelasting, dan kun je bezwaar maken.

  • Contact

    U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. U kunt hier ook een calamiteit melden of een wettelijke klacht indienen.

  • Zienswijze indienen

    Soms neemt waterschap Hollandse Delta pas een besluit als er een goed inzicht is in alle betrokken belangen. U kunt dan een zienswijze indienen.

  • Klacht

    We doen ons best om inwoners op een goede manier te helpen. Helaas gaat er soms wel eens iets mis. Je hebt de mogelijkheid om daarover een klacht in te dienen bij het waterschap. 

  • Nadeelcompensatie

    Bij ons werk en onze besluiten proberen we schade altijd te voorkomen. Maar soms is er toch schade. Zelfs als we volgens de wet werken en geen fouten maken. Je kunt ons dan vragen om deze schade te vergoeden. Dat noemen we nadeelcompensatie. Wij betalen niet altijd geld bij nadeelcompensatie. Soms nemen we maatregelen of passen we dingen aan om de schade te beperken of te herstellen.

  • Bezwaar maken tegen beslissingen van het waterschap

    Als u het niet eens bent met een beslissing van waterschap Hollandse Delta, kunt u schriftelijk bezwaar maken.