Verfijn zoekopdracht
Geselecteerde filters (3)
Zoekresultaten 1 - 10 van 38 resultaten
- Externe link: Bewijs van in leven zijn of attestatie de vita
Een 'bewijs van in leven zijn' of 'attestatie de vita', is het schriftelijke bewijs van ons als gemeente dat u in leven bent op het moment dat wij het bewijs afgeven. Een bewijs van in leven zijn kunt u direct via deze website aanvragen. U krijgt het dan binnen drie werkdagen thuis gestuurd. Een attestatie de vita is voor gebruik in het buitenland. Dit document moet u persoonlijk aan de balie aanvragen.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2025-01-02
- Recht
- Externe link: Verhuizing doorgeven
Geef uw verhuizing naar of binnen de gemeente Tynaarlo aan ons door. Doe dit tussen 4 weken vóór en 5 dagen nadat u verhuisd bent.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2024-10-21
- Recht
- Externe link: Aangifte van een levenloos geboren kind
Het is heel verdrietig als uw kind levenloos is geboren. U doet aangifte in de gemeente waar uw kind is geboren. Een uitvaartverzorger kan ook deze aangifte doen via onderstaande knop.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2025-06-12
- Recht
- Externe link: Rietwijk, Ter Borch in Eelderwolde
Direct naar de informatie over de Rietwijk in Ter Borch.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2024-10-08
- Recht
- Externe link: Aangifte van overlijden
Als uitvaartondernemer kunt u hier online aangifte doen van overlijden. Hiervoor heeft u eHerkenning eH2+ nodig. Als iemand overlijdt moet dat worden doorgegeven aan de gemeente waar de persoon is overleden. Dat doet u binnen 6 dagen na het overlijden. De gemeente zorgt ervoor het overlijden wordt geregistreerd in de Basisregistratie Personen (BRP).
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2024-12-19
- Recht
- Externe link: Aangifte van lijkvinding
Als uitvaartondernemer kunt u hier online aangifte doen van lijkvinding. Hiervoor heeft u eHerkenning eH2+ nodig. Als er sprake is van een lijkvinding dan moet dat worden doorgegeven aan de gemeente waar de persoon is overleden. Dat doet u binnen 6 dagen na de lijkvinding. De gemeente zorgt ervoor het overlijden wordt geregistreerd in de Basisregistratie Personen (BRP).
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2024-12-19
- Recht
- Externe link: Uittreksel burgerlijke stand
De burgerlijke stand maakt akten op van belangrijke gebeurtenissen in uw leven. Zoals geboorte, huwelijk, echtscheiding, geregistreerd partnerschap, beëindiging geregistreerd partnerschap en overlijden. U kunt een afschrift of uittreksel van deze akten aanvragen bij de gemeente waar de gebeurtenis heeft plaatsgevonden.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2024-12-19
- Recht
- Externe link: Bijzondere paspoorten
Wilt u een bijzonder paspoort aanvragen? Zoals een noodpaspoort, tweede paspoort, vluchtelingenpaspoort of een vreemdelingenpaspoort? Dan kan het zijn dat u andere identiteitsbewijzen mee moet nemen naar de afspraak of extra informatie moet aanleveren. Op deze pagina leest u wat er per aanvraag van u verwacht wordt.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2024-10-21
- Recht
- Externe link: Bewijs van Nederlanderschap
Er zijn momenten waarop u moet bewijzen dat u de Nederlandse nationaliteit heeft. Bijvoorbeeld als u naar het buitenland verhuist of als u solliciteert naar een baan in het openbaar bestuur. U heeft dan een bewijs van Nederlanderschap nodig. Dit kunt u digitaal aanvragen. U krijgt het uittreksel binnen drie werkdagen thuisgestuurd.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2025-01-02
- Recht
- Externe link: Uitgifte pachtgronden
Op deze pagina kunt u meer lezen over pachtgronden binnen de gemeente Tynaarlo.
- Bron: Tynaarlo (Gemeente)
- 2025-02-13
- Recht