Zoekresultaat 51 - 60 van 60 resultaten

  • Ondersteuning inwonersinitiatieven

    Goed idee? Doe er iets mee! Heeft u een idee voor een initiatief waarmee we Apeldoorn een stukje mooier, leuker, beter of socialer maken? Dan komt u misschien in aanmerking voor subsidie.

  • Paspoort

    Wie naar het buitenland gaat, moet een geldig reisdocument hebben. Met een paspoort kunt u reizen naar alle landen van de wereld.

  • Parkeervergunning voor bewoners

    In een aantal wijken in en rond het centrum van Apeldoorn heeft u een parkeervergunning nodig om te parkeren. Als u in zo'n wijk woont, kunt u een parkeervergunning aanvragen.

  • Van stroomkast tot kunstwerk

    In dit kunstproject konden jongeren tot 1 december 2023 hun ontwerp indienen voor op een stroomkast. Zo krijgen jonge makers een podium in Apeldoorn en dragen we tegelijkertijd bij aan het verfraaien van de stad. De geselecteerde ontwerpen worden in april 2024 op de stroomkasten geplaatst.

  • Vergunning tijdelijke verhuur

    Door de Leegstandwet kunt u uw leegstaande woning tijdelijk verhuren. Om uw woning te kunnen verhuren, heeft u wel een vergunning nodig van de gemeente waar de woning staat. Met een tijdelijke verhuurvergunning kunt u de betreffende woonruimte tot maximaal 5 jaar verhuren, tegen een redelijke vergoeding.

  • Uitkering gevestigde ondernemer geboren voor 1-1-1960 (ouderenregeling)

    U bent al minstens tien jaar ondernemer en u bent geboren voor 1 januari 1960. U wilt een aanvullende uitkering aanvragen zodat u kunt blijven ondernemen en u deels in uw eigen inkomen kunt voorzien.

  • Subsidie Warmtetransitie Apeldoorn

    Bent u een energiecoƶperatie en wilt u activiteiten ontplooien voor inwoners gericht op de warmtetransitie? Misschien kunt u dan subsidie krijgen van de gemeente Apeldoorn.

  • RegelRecht regeling

    Als uw gezinsinkomen lager is dan 130% van het minimum, kunt u gebruik maken van een RegelRecht regeling. Hiermee krijgt u korting bij bepaalde winkels. En op activiteiten zoals zwemmen en theaterbezoek. Heeft u een traject schuldhulpverlening bij gemeente Apeldoorn? Kijk dan hieronder hoe u deze regeling kunt aanvragen

  • Uittreksel uit de Basisregistratie Personen (BRP)

    Een uittreksel uit de Basisregistratie Personen (BRP) is een bewijs dat u bent ingeschreven in de gemeente Apeldoorn. U vraagt het hier makkelijk aan!

  • Afschrift akte burgerlijke stand

    Heeft u een bewijs nodig van bijvoorbeeld een geboorte, huwelijk, echtscheiding of overlijden? Dan kunt u een afschrift van een akte aanvragen. Dit doet u in de gemeente waar de gebeurtenis heeft plaatsgevonden.