Zoekresultaat 1 - 10 van 23 resultaten

  • Inhuren van extern personeel

    Het inhuren van extern personeel gaat bij de gemeente Alphen aan den Rijn via flextender. Hier publiceert de gemeente alle inhuuraanvragen en komen vraag (vanuit gemeente) en aanbod (door leveranciers) samen. Hoe werkt de online inhuurdesk? Via www.flextender.nl kunnen zelfstandige professionals en overige leveranciers zich inschrijven en reageren op aanvragen. Tijdens het uitvoeren van de opdracht loopt ook de gehele contractafhandeling, urenregistratie en facturatie online via flextender. Voordelen voor u als zelfstandige professional of leverancier: inzicht in de inhuurbehoefte van de gemeente een actieve benadering door de gemeente met alle aanvragen op de door u bij inschrijving aangegeven vakgebieden u kunt aangeven voor welke vakgebieden u aanvragen wenst te ontvangen u levert zelf uw bedrijfsgegevens aan en kunt deze ook zelf up to date houden, zodat u optimaal kunt aanbieden op aanvragen van de gemeente uren en facturen worden online opgemaakt, goedgekeurd, verstuurd en betaald De Inhuurdesk is ingericht als een Dynamisch Aankoop Systeem (DAS). Uiteindelijke gunningen worden ook via de DAS door de gemeente bekend gemaakt.

  • Parkeervergunning voor bewoners en bezoekers

    Een parkeervergunning aanvragen voor Centrum, Kerk en Zanen, Carmenplein, Aïdaplein of Cornelis de Vlamingstraat. Voor het Centrum en Kerk & Zanen kan 1 bezoekersregeling per adres worden aangevraagd. Voor de andere wijken kan geen bezoekersregeling aangevraagd worden. Er wordt gebruik gemaakt van digitale kentekenregistratie. Scanvoertuigen controleren of kentekens van geparkeerde auto's in de straat een vergunning hebben of dat bezoek is aangemeld. De parkeervergunning of bezoekersregeling vraagt u aan bij Parkeerservice.

  • Inkoop- en inhuurvoorwaarden

    De algemene inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten, gemeentelijke inkoopvoorwaarden bij IT en algemene inhuurvoorwaarden van Gemeente Alphen aan den Rijn: Algemene inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten (pdf, 404 kB) Gemeentelijke inkoopvoorwaarden bij IT (GIBIT) (pdf, 159 kB)

  • Recht op gedenkplaatje overboeken

    Wanneer de persoon die het recht op het gedenkplaatje heeft is overleden, dan kunnen nabestaanden het recht laten overboeken op hun naam.

  • Particulier urnengraf of urnennis

    Wilt u as van een overledene bijzetten op een begraafplaats van de gemeente? Dan kunt u de urn plaatsen op een urnengraf of in een nis in urnenmuur. Voor het plaatsen van een urn betaalt u grafrechten. Plaatsen van een urn op een urnengraf is mogelijk op: Oosterbegraafplaats in Alphen aan den Rijn Begraafplaats aan de Roemer in Boskoop Begraafplaats Hazerswoude-Dorp Begraafplaats Koudekerk aan den Rijn Plaatsen van een urn in een urnennis is mogelijk op: Oosterbegraafplaats in Alphen aan den Rijn Begraafplaats Vrederust in Benthuizen Begraafplaats aan de Roemer in Boskoop Begraafplaats Hazerswoude-Dorp Begraafplaats Koudekerk aan den Rijn Begraafplaats Buitendorp in Zwammerdam

  • Lokaal midden- & kleinbedrijf

    Om het lokale bedrijfsleven meer kans te bieden bij opdrachten van de gemeente Alphen aan den Rijn, hebben de gemeente en de Vereniging Ondernemers Alphen (VOA) afspraken gemaakt over onder andere het uitnodigingsbeleid van lokale ondernemers. Deze afspraken zijn vastgelegd in het lokale inkoop- en aanbestedingsbeleid (pdf, 185 kB). De aanbestedingscommissie van de VOA en vertegenwoordigers van de gemeente hebben regelmatig overleg. Zowel op bestuurlijk als op ambtelijk niveau. Gespreksonderwerpen zijn bijvoorbeeld: de informatievoorziening over aanbestedingen selectiemethodieken betrokkenheid van lokale aannemers bij aanbestedingen samenwerking en overleg met de VOA. Hierbij ondersteunt de VOA aanbestedingscommissie haar leden.

  • Alphen in cijfers

    Statistieken over Alphen aan den Rijn, bijvoorbeeld cijfers op het gebied van bevolking, wonen, onderwijs, zorg, economie, sport en verkeer. Statistieken bekijken »

  • Grip op uw persoonsgegevens

    De privacywetgeving geeft u een aantal rechten waarmee u grip kunt houden op uw eigen persoonsgegevens. U kunt: Opvragen welke persoonsgegevens over u bekend zijn binnen de gemeente. Een verzoek indienen om uw gegevens te laten corrigeren of te verwijderen. Toestemming die u heeft gegeven voor het gebruik van uw gegevens (voor een bepaald doel) weer intrekken. U stuurt hiervoor een e-mail naar privacy@alphenaandenrijn.nl. Meer informatie over uw privacyrechten vindt u op de website Autoriteit Persoonsgegevens.

  • Recht op gedenkplaatje verlengen

    Heeft u het recht op een gedenkplaatje en loopt de termijn af, dan kunt u dit verlengen met een termijn van 5, 10, 15 , 20, 25, 30, 35 of 40 jaar. U ontvangt automatisch bericht van de gemeente voordat de periode van het recht afloopt. Daarin staat wat de kosten, rechten en plichten zijn om het recht te verlengen.

  • Afstand doen van recht op gedenkplaatje

    Voor een gedenkplaatje op een gemeentelijke begraafplaats betaalt u recht. Wilt u na het aflopen van de termijn het recht niet verlengen dan kunt u afstand doen van het recht.